logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۲۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است

فلسطین-مهمترین-مسئله-جهان-اسلام-است
امام جمعه زنجان گفت: مسئله فلسطین از ابتدای شکل‌گیری تاکنون مهمترین مسئله جهان اسلام بوده و قدس خاکریز اول جبهه مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مسئله فلسطین از ابتدای شکل‌گیری تاکنون مهمترین مسئله جهان اسلام بوده و قدس خاکریز اول جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد متلاشی شدن رژیم سفاک و آدم‌کش، خون‌ریز، کودک‌کش اسرائیل و خاری و ذلت این رژیم باشیم.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به روز جهانی استاندارد گفت: علامت استاندارد، علامت اطمینان است که باید حتما به استاندارد بودن کالاها دقت کنیم.

امام جمعه زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت‌الله‌ اشرفی اصفهانی گفت: این شهید در تمام طول عمر خود عشق به رهبری، عشق به امام، عشق به انقلاب را داشت و در 90 سالگی به جبهه جنگ رفت و سبب روحیه‌دهی به رزمندگان شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز جهانی گرامیداشت نابینایان و با تاکید بر اینکه بینایی یک نعمت است، گفت: باید از این نعمت خوب استفاده کنیم و با افرادی که از نعمت بینایی محروم هستند؛ رفتار مناسب داشته باشیم و حقوق روشندلان را رعایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به هفته اولیا و مربیان اذعان کرد: پله دوم تربیت اسلامی مدرسه است و باید از این مسئله برای تربیت نیروی انسانی که سرمایه آینده است بهتر بهره ببریم، باید محیط تربیت در خانه و آموزش در مدرسه مناسب باشد. 

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زلزله افغانستان دردآور بود خاطرنشان کرد: ۲۰ سال آمریکای جنایت‌کار در این کشور انسان‌کشی کرده و زیرساخت‌های آن‌ها را از بین برده است، واقعا در اوج فقر زندگی می‌کنند و باید برای برای بهبود این وضعیت به لحاظ مالی و دارویی به آنها کمک نماییم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر