logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۲۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه موقت ابهر:

رسانه‌های دشمن رژیم صهیونیستی را مظلوم جلوه می‌دهند

رسانه‌های-دشمن-رژیم-صهیونیستی-را-مظلوم-جلوه-می‌دهند
امام جمعه موقت ابهر گفت: امپراتوری رسانه‌ای دست دشمنان است و این جنگ رسانه‌ای در حال مظلوم نشان دادن رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ابهر با اشاره به اتفاقات سرزمین‌های اشتغالی فلسطین ، گفت: عملیات طوفان‌الأقصی به معنای واقعی کلمه یک اتفاق بی‌نظیر و وقوع یک معجزه در مقابل چشمان ما بود و بعد آن هر اتفاقی بیفتد این پیروزی فراموش نخواهد شد و نیروهای مقاومت فلسطین پیروز این میدان است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد با این تعداد کشته و اسرا که عدد آن قابل شمارش نیست از یک طرف، نتیجه و نحوه این عملیات یک پیام مهم دارد و آن ابهت و هیمنه‌‌ای است که فلسطین به نمایش گذاشته است و هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده است و دیگر شیر غرانی وجود ندارد و ابهتش شکسته شده و به یک موش ترسو تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام شاهسوندی افزود: اسرائیل غاصب برای حفظ این ابهت حاضر بود هر کاری بکند، بچه، مرد، زن و پیر را بکشد، تنها در طی دو روز در دیریاسین ۳۶۰ کشته به جای گذاشته که بیشتر این کشته‌ها زن و کودک بودند، جنایت‌هایی اعم از مثله کردن بدن‌ها، پاره کردن شکم زنان باردار که توسط این رژیم منحوس انجام شده و این رژیم در صبرا و شتیلا که اردوگاه آوارگان فلسطینی است ۳ تا ۵ هزار نفر را کشتند.

امام جمعه موقت ابهر گفت: این هیمنه در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ شکسته شد، در جنگ ۲۳ و ۳۳ روزه شاخ این رژیم منحوس و اکنون کمرش شکست و یک شکست بزرگ اطلاعاتی، امنیتی رخ داده است این عملیات نیاز به هماهنگی دقیق و جلسات متعدد و برنامه‌ریزی دارد که سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی از آن خبردار نشد و این عملیات برای آنها غافلگیرانه بود.

وی با اشاره به بیانات حضرت آقا: « رژیم غاصب صهیونسیتی از لحاظ نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده و از شنبه ۱۵ مهر رژیم صهیونسیتی دیگر رژیم صهیونسیتی قبل نیست»، گفت: ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر، هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: اکنون ما وظیفه داریم در این جنگ رسانه‌ای مراقبت کنیم چرا که امپراتوری رسانه‌ای دست دشمنان است و این جنگ رسانه‌ای در حال مظلوم نشان دادن اسرائیل است، با نشان دادن جنازه‌ها و گریه‌ها سعی دارند دل مردم جهان را به درد آورند.

وی افزود:اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی است که علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان فعالیت می‌کند و شهید فتحی شقاقی در دیدار با امام می‌گوید: یهود مهاجر به فلسطین ( مسلح، غیرمسلح، دولتی و غیردولتی) همگی غاصبند.

خطیب موقت نماز جمعه ابهر گفت: وظیفه دیگر ما این است که هر چقدر می‌توانیم جنایت‌های اسرائیل مستبد را پخش کرده و تا مردم هیچگاه جنایت‌های این رژیم غاصب را فراموش نکنند.

وی افزود:یک شبهه خطرناکی که در جامعه ما رواج دارد این است که ما را به فلسطین چه کار، وظیفه ما فراتر از دفاع مظلوم است، مردم می‌دانند که ما با اسرائیل کار نداریم آنها با ما کار دارند. از شما مردم مومن می‌خواهیم که دعا کنید این پیروزی ادامه پیدا کند که نتیجه آن محو اسرائیل و مقدمه ظهور است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر