logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

جهان یکصدا وجود کلاهک هسته‌ای اسرائیل را محکوم کند

جهان-یکصدا-وجود-کلاهک-هسته‌ای-اسرائیل-را-محکوم-کند
امام جمعه سلطانیه گفت: آمریکا و غرب ۲۰ سال است موضوع هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای دشمنی کرده‌اند، اما جامعه جهانی باید یک صدا رژیم صهیونیستی را بخاطر داشتن کلاهک هسته‌ای محکوم کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، با پرداختن به حقوق اختصاصی زوجین، گفت: تامین هزینه‌های زندگی و نفقه زن اولین حق زن در زندگی مشترک است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به وضعیت ادارات و نیروی اداری سلطانیه و با بیان اینکه سلطانیه حدود ۶۰ سال است که شهر شده و اکنون نیز ۱۰ سال است که شهرستان شده اما ادارات و نیروی اداری آن کامل نشده است، ادامه داد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بصورت نمایندگی اداره می‌شود، اداره صنعت، معدن و تجارت با یک نفر مدیریت می‌شود، ادارات فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران با این تعداد شهید و خانواده شهید، رزمنده و ایثارگر بصورت نمایندگی اداره می‌شود همین‌طور نمایندگی اوقاف و امور خیریه نیز حدود دو سال است که تعطیل شده است. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تنها درمانگاه شهرستان هم پزشک متخصص دائمی حتی در آزمایشگاه ندارد، گفت: ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ یعنی ۱ سال و ۵ ماه قبل جلسه‌ای با حضور معاون امور اداری و استخدامی کشور برای بررسی و حل مشکلات اداری سلطانیه برگزار شد اما تاکنون هیچ ثمره‌ای نداشته، مدیران استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی نتیجه این جلسه را پیگیری کنند.

وی با تحلیل عملیات طوفان‌الاقصی و با طرح این سوال که چرا این عملیات آغاز شد، به تبیین دلایل این عملیات پرداخت و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در کنار افزایش جنایات، تمامی حد و مرزها را حتی حرمت مسجد‌الاقصی قبله اول مسلمین و سومین حرم اسلامی را شکست، گفت: بارها نمازگزاران را ضرب و شتم کرد و با سگ وارد مسجد الاقصی شد، قرآن‌ها را پاره کرد و ده‌ها اسیر زن و مرد فلسطینی در زندان‌ها جان باختند. در حقیقت طوفان‌الاقصی پاسخ به ۷۵ سال جنایت رژیم صهیونیستی است. 

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه تاریخ فلسطین را باید به قبل از عملیات طوفان‌الاقصی و بعد از آن تقسیم کرد که نقطه عطف در تاریخ انتفاضه فلسطین است، گفت: تهاجمی نه دفاعی بودن، گسترده و نه محدود بودن و ترکیبی بودن یعنی غافلگیرانه، سریع، زمین و هوا و روانی و اطلاعاتی از ویژگیهای عملیات طوفان‌الاقصی است.

وی گفت: پس از طوفان‌الاقصی نه رژیم صهیونیستی رژیم سابق است و نه جبهه مقاومت، جبهه سابق! بلکه رژیم صهیونیستی زمین‌گیر شد اما در مقابل جبهه مقاومت بانشاط و روی پای خود ایستاده است. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با بیان اینکه شمر ۱۳۰۰ سال پیش مرد ولی باید شمر زمان را شناخت، و شمر امروز آمریکاست، بیان کرد: عمرسعد امروز اسرائیل است. حرمله امروز نتانیاهو است که با داشتن سلاح هسته‌ای ۷۵ سال است که در فلسطین کودک‌کشی و نسل‌کشی می‌کند.

وی افزود: آمریکا و غرب ۲۰ سال است موضوع هسته‌ای ایران را بهانه‌ای برای دشمنی کرده‌اند ولی ۲۶ مهر موعد انقضاء تحریم تسلیحاتی ایران است اما جامعه جهانی باید یک صدا رژیم صهیونیستی را بخاطر داشتن کلاهک هسته‌ای محکوم کند. 

امام جمعه سلطانیه با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان گفت: خانواده و مدرسه، باید برای رشد و شکوفایی فرزندان و پرورش جوانان مؤمن، انقلابی و ثمربخش دست در دست همدیگر دهند و شکوفایی دانش‌آموزان در مدرسه، به داشتن معلم مؤمن و هدایتگر و در خانه به والدین مؤمن و دغدغه‌مند بستگی دارد که باید از یک روش تربیتی استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه گاهی حرکات و سکنات انسان زبان دارد و وضع لباس، راه رفتن و سخن گفتن زن معنادار است و با رفتار خود جلب توجه می‌کند و گاهی برعکس با بی‌زبانی می‌گوید دست تعرض از این حریم کوتاه است، گفت: خانه و مدرسه باید زیست عفیفانه را به دانش آموزان آموزش دهند.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب که سال ۶۱ توسط منافقین در محراب نماز جمعه به شهادت رسید، گفت: دشمنان یک زمان ائمه جمعه را ترور می‌کردند و یک زمان نماز جمعه را، همانطور که عده‌ای، مردم را از حضور در نماز جمعه منع می‌کنند در حالی که این کار مصداق صَدُّواْ عَن سَبِيلِ ٱللَّهِ و مخالفت با دستور صریح خداست که مومنان را به حضور در نماز جمعه دعوت می‌کند. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با اشاره به سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی در ارتش و با بیان اینکه وجود عقیدتی سیاسی‌ها در نیروهای مسلح، موجب تربیت نیروهای نظامی مکتبی و انقلابی شده، افزود: گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ارتقاء ایمان و تحکیم اعتقادات از برکات عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از جمله ارتش است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر