logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۲۸۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

طوفان الاقصی نتیجه خشم جوانان فلسطینی است

طوفان-الاقصی-نتیجه-خشم-جوانان-فلسطینی-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: طوفان الاقصی نتیجه خشم جونان فلسطینی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طارم با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگان نیروهای مسلح که طوفان‌الاقصی، شکست غیر قابل ترمیم صهیونیست است گفت:  تبریک عرض می‌کنیم حماسه بی‌نظیر مقاومت فلسطین در فرو‌ریختن سازه‌های قدرت صهیونیست‌ها که البته آمریکا نیز همراه با رژیم صهیونیستی در این اقدام ناتوان مانده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آمریکا و اسرائیل در لبنان و فلسطین هر کدام به نحوی شکست خورده‌اند. عامل شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی بودند چرا که درندگی و خوی وحشی‌گری از حد بگذرد باید منتظر طوفان شوید.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: شما چقدر خبیث و پلید هستید که آب و برق را بر روی مرد مظلوم بسته‌اید که این عمل نهایت وحشی‌گری شما یزید و یزیدیان زمان است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: کشتار زن، مرد، کودک و کهنسال فلسطینی و هتک حرمت به مسجد‌الاقصی و لگد کوب کردن نمازگزاران از جمله جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست است.

وی افزود: آیا ملت غیور و چند هزار ساله فلسطین در مقابل این همه ظلم و جنایات چاره‌ای جز برپا کردن طوفان داشتند؟

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: آنها ادعا می‌کنند در این ماجرا غیر فلسطینی‌ها از جمله ایران دست داشته است در حالیکه این ادعا کذب است و آن را رد می‌کنیم و برپیشانی و بازی جوانان فلسطینی و طراحان مدبر و هوشمند فلسطینی را بوسیده و به آنها افتخار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اما سران و تصمیم گیرندگان رژیم صهیونیست و حامیان آنها بدانند که این کارها بلای بزرگتری بر سرشان می‌آورد و ملت فلسطین با عزم راسخ‌تر در واکنش به این جنایات سیلی سنگین‌تری بر چهره زشت آنها خواهد زد.

حجت‌الاسلام منصوری عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری؛ غرور نظامی، ابهت پوشالی دشمن غاصب را در همان روز اول دچار فرو پاشی کرد. پس از طوفان‌الاقصی دیگر نه رژیم صهیونیستی رژیم سابق است نه جبهه مقاومت جبهه سابق  و هدف اصلی نابودی اسرائیل است.

وی اضافه کرد: ضمن آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری برای همه جوان‌ها از جمله عروس و دامادها، اول یک گلایه از بعضی خانواده‌ها داشته باشیم که اول زندگی عروس و دامادها را با گناهان معصیت آغاز می‌کنند. از جمله رقص مختلط که خانواده‌ها بیشتر باید توجه داشته باشند.

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان که فرزند صالح گلی از گل‌های بهشت است و همراهی اولیا و مربیان باعث رشد و شکوفایی دانش‌آموزان شده و هر چقدر ارتباط اولیا با مربیان مدارس قوی‌تر شود همان اندازه باعث پیشرفت دانش آموزان در زمینه تحصیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: روز تربیت بدنی و ورزش که خود مقوله ورزش عامل سلامتی و نشاط در جامعه است که سلامتی عامل کار و تلاش بیشتر و ورزش عامل طول در انسان می‌شود.

وی گفت: روز معلول و سالمندان و روز جهانی نابینایان را پیش رو داریم که باید زیر ساخت‌ها برای این افراد در جامعه مهیا شود چرا که این عزیزان حق شهروندی و زندگی را دارند.

امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: روز پنج شنبه زلزله مهیبی بخش‌هایی از کشور افغانستان را لرزاند و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از برادران و خواهران دینی‌مان و وارد شدن خسارات فراوان در مناطق روستایی شده است.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: ضمن عرض تسلیت و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خودتان را به این امر خداپسندانه داشته باشید.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر