logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۲۸۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت کشتی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در ابهر برگزار می‌شود

مسابقات-قهرمانی-کشتی-فرنگی-در-ابهر-برگزار-می‌شود
رئیس هیئأت کشتی استان زنجان گفت: 21 مهرماه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه کسب دو مدال برنز توسط نونهالان در مسابقات قهرمانی کشور که ماه گذشته در مشهد برگزار شد جزو افتخارات استان زنجان در زمینه ورزش کشتی بودیم که می‌توان با جرات گفت که وضعیت ورزش کشتی در استان مناسب است گفت: تعداد ثبت نام کنندگان برای ورزش کشتی به 5 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز شاهد برگزاری اوج مسابقات کشتی هستیم که در آینده مسابقات کشتی استانی و چند جانبه سایر استان‌ها برگزار خواهد شد که تیم کشتی زنجان نیز در این مسابقات حضور خواهد داشت.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان عنوان کرد: مسابقات قهرمان کشوری نیز از آبان ماه شروع خواهد شد و هفته گذشته در 14 مهرماه مسابقات قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان و جوانان در رشته آزاد در شهرستان سلطانیه برگز شد.

محمدی ابراز کرد: 21 مهرماه مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان استان در رشته فرنگی در شهرستان ابهر (خانه کشتی حاج احمد کتابیان) برگزار می‌شود و تعداد شرکت کنندگان در مسابقات کشتی 130 نفر ثبت شده و افراد برگزیده به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی ابراز کرد: آبان ماه مسابقات قهرمانی کشوری شروع خواهد شد زمان شروع مسابقات مشخص ولی شهرهایی که در آن مسابقات انجام خواهد شد فعلا مشخص نیست.

رئیس هیأت کشتی استان زنجان تاکید کرد: تعداد نفرات برگزیده در اردوهای تدارکاتی تیم ملی حضور خواهند داشت و آبان و آذرماه که اوج مسابقات قهرمانی کشوری است افراد شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشوری رده سنی نوجوانان و جوانان در دو رشته آزاد و فرنگی حضور فعال خواهند داشت. امید زیادی داریم که به لطف خداوند در رده سنی نوجوانان صاحب مدال شویم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر