logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۸۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

لزوم حمایت کشورهای اسلامی از فلسطین

لزوم-حمایت-کشورهای-اسلامی-از-فلسطین
امام جمعه سلطانیه گفت: کشورهای اسلامی باید از قدس بعنوان قبله اول مسلمین، از فلسطین بعنوان پاره تن اسلام و از جوانان غیور فلسطین دفاع کنند و از غده سرطانی و غاصب و جنایت‌هایش ابراز تنفر نمایند.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص عملیات طوفان‌الاقصی گفت: این عملیات پاسخ به هفت دهه جنایت، غصب، نسل‌کشی و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی است.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اقدام شجاعانه و در عین ‌حال فداکارانه‌ی فلسطینی‌ها پاسخ به جنایت دشمن غاصب بود که سال‌ها ادامه داشت و در ماه‌های اخیر شدّت آن افزایش پیدا کرده بود. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه نکته قابل توجه این است که جوانان مقاوم و شجاع فلسطینی طراح این عملیات هستند، اذعان کرد: در این عملیات ضربه و سیلی که رژیم صهیونیستی خورد بی‌سابقه است.   

وی گفت: جوانان فلسطینی طوفان به پا کرده‌اند و البته عامل طوفان فلسطین، رژیم غاصب صهیونیست است و خودشان این بلا را بر سر خود بوجود آورده‌اند و اگر در طوفان‌الاقصی گرفتار شده‌اند، پاسخ به سال‌ها جنایت این رژیم است و این ضربات جبران شدنی نیست و تاریخ انتفاضه نقطه عطف خواهد ماند.   

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با بیان اینکه کشته‌ها و زخمی‌ها رژیم نسبت به عملیات‌های قبل بیشتر است، گفت: همه اینها نشانگر این است که فلسطین مقاومتر و مجهزتر شده و انشالله این حماسه، فلسطین را نجات خواهد داد و رژیم صهیونیستی زودتر از ۲۵ سال از بین خواهد رفت.   

وی ادامه داد: البته کشورهای اسلامی نیز باید از قدس بعنوان قبله اول مسلمین و از فلسطین بعنوان پاره تن اسلام و از جوانان غیور فلسطین دفاع کنند و از غده سرطانی و غاصب و جنایت‌هایش ابراز تنفر نمایند.  

وی بیان کرد: اینها یزید و شمر و حرمله زمان هستند و بنا به فرموده شهید مطهری باید شمر زمان را شناخت و شمر زمان رژیم صهیونیستی که امروز آب غزه را قطع کرد، بنابراین کشورهای اسلامی باید به جنایت رژیم واکنش نشان دهند.  

امام جمعه سلطانیه در ادامه با اشاره به دلایل و نشانه‌های افول آمریکا که یکی از همپیمانان اسرائیل غاصب است، اذعان کرد: شکست آمریکا در عرصه سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، شکست در ایجاد ائتلاف سیاسی و نظامی برای حفظ ابرقدرتی خود، توافق ایران و عربستان و تشکیل نظم نوین در جهان و پایان دوران تک قطبی رو به افول بودن آمریکا را به منصه ظهور گذاشته است.

وی با بیان اینکه ائتلاف ضد دلاری بر علیه آمریکا در حال شکل گرفتن است، گفت: علاوه بر مخالفت با دلار در آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی حتی اروپایی‌ها نیز به حذف دلار از مبادلات جهانی روی آورده‌اند و فرانسه نیز جدیدا اعلام کرده است باید وابستگی خود به دلار را کاهش دهد، مالزی و هند نیز مبادلات خود را با روپیه هند انجام می‌دهند.  

امام جمعه سلطانیه یادآور شد: چین، روسیه، ایران، عربستان، پاکستان و برزیل توافقاتی دو جانبه یا چند جانبه در همین زمینه دارند که همه بیانگر قوت و قدرت ارزهای محلی در برابر دلار آمریکاست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر