logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۲۸۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس واترپلو بانوان استان زنجان:

تیم واترپلوی بانوان استان زنجان برای حضور در مسابقات آماده می‌شود

تیم-واترپلوی-بانوان-استان-زنجان-برای-حضور-در-مسابقات-آماده-می‌شود
نائب رئیس واترپلو بانوان استان زنجان گفت: قصد داریم برای تقویت واترپلو بانوان با مربی‌های خوبی که وجود دارد، هر ۳ رده سنی را به آمادگی لازم برسانیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

سمیه موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» درباره وضعیت فعلی تیم واترپلو بانوان استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تیم واترپلو بانوان در رده سنی بالای ۱۸ در حال فعالیت است و با کمک مربی‌هایی که در باشگاه وجود دارد، با اعضای تیم کار می‌شود. این تیم سال گذشته در مسابقات کشوری توانست مقام سوم را کسب کند.

بیشتر بخوانید
موسوی گفت: مشکل واترپلوی بانوان استان زنجان بیشتر مادی بود اما بعد از اینکه اسپانسر برای تیم پیدا شد؛ تا حدودی از مشکلات رفع شد.
 
وی ادامه داد: اسفند ماه سال گذشته در یکی دیگر از مسابقات واترپلو بانوان، شرکت کردیم متاسفانه برای یکی از اعضای تیم مشکلی پیش آمد و راهی بیمارستان شد و نتوانستیم این مسابقات را ادامه دهیم، در صورتی که اگر ادامه می‌دادیم حتما مقام دوم یا سوم را کسب می‌کردیم.
 
وی تصریح کرد: قصد داریم برای تقویت واترپلوی بانوان با مربی‌های خوبی که وجود دارد،  هر ۳ رده سنی را به آمادگی لازم برسانیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر