logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۲۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
واکنش رهبر انقلاب به شعر خوانی شاعر زنجانی در سال 82؛

کلامی را کلام از دل برآید+فیلم

کلامی-را-کلام-از-دل-برآید+فیلم
رهبر انقلاب در سفر خود به زنجان در تاریخ 21 مهر 1382 در واکنش به شعر خوانی کلامی از شاعران برجسته فرمودند؛ کلامی را کلام از دل برآید.

ولی‌الله کلامی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: شیرین‌ترین خاطره من در سفر رهبر انقلاب به زنجان در تاریخ 21 مهر 1382 واکنش به شعر خوانی‌ام بود که ایشان فرمودند؛ "کلامی را کلام از دل برآید" هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بنده جزو شعرخوانان برنامه‌های مختلف در حضور رهبر معظم انقلاب بودم.

شاعر برجسته زنجانی گفت: خیل عظیم جمعیت که به استقبال حضرت آقا آمده‌ بودند از میدان انقلاب تا ورزشگاه کارگران پیاده رفتند تا در سخنرانی ایشان شرکت کنند.

وی اذعان کرد: در دیداری که حضرت آقا با ایثارگران داشتند بنده شعر «زنجاندا بوگون من گوز آچب رهبری گوردوم» را خواندم.

کلامی ادامه داد: در برنامه‌های روز سوم قرار نبود من دوباره شعر بخوانم اما شب از دفتر حضرت آقا با بنده تماس گرفتند و گفتند شما فردا در برنامه‌ای دیگر قرار است شعر بخوانید، با این حال من همان شب یک شعر با عنوان «نگار من به دل از عشقت انصرافی نیست، زمرگ سرخ در این پادگان معافی نیست» را آماده کردم و فردا در یکی از دیدار‌های رهبری خواندم، در نهایت به این بیت رسیدم «اگرچه نیم‌نگاهی زیاده از سر ماست، به پای‌بوسیت اما سه روز کافی نیست!» مردم با شنیدن این بیت تکبیر گفتند و بعد از آرام شدن مجلس، حضرت آقا بعد از سخنرانی شیوای خود فرمودند؛ این سه روز برای ما سفر شیرینی بود!

کلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب ادامه دادند؛ اگر ما پنج روز در زنجان بمانیم حاج آقا کلامی خواهند گفت پنج روز کافی نیست و در این حین همه تکبیر گفتند و به این ترتیب حاضران در مراسم گفتند یک هفته هم کافی نیست، عده‌ای گفتند ۲۰ روز کافی نیست!

شاعر برجسته زنجانی ادامه داد: بعد از آرام شدن مجلس، حضرت آقا فرمودند؛ کلامی را کلام از دل برآید، این مختصری از خاطره بنده در سفر حضرت آقا به زنجان بود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر