logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۲۷۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از دوسال از انتصاب فرمانداری خرمدره؛

جایگاه معاونت فرمانداری خرمدره به دلایل نامعلومی همچنان خالی است

جایگاه-معاونت-فرمانداری-خرمدره-به-دلایل-نامعلومی-همچنان-خالی-است
نزدیک به ۲ سال از انتصاب «فیاض محبی » به عنوان فرماندار شهرستان خرم‌دره می‌گذرد اما همچنان جایگاه معاونت فرمانداری خرمدره به دلایل نامعلومی خالی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» قریب به ۲ سال از انتصاب «فیاض محبی » بعنوان فرماندار شهرستان خرم‌دره می‌گذرد که پیرو آن حاشیه‌های به همراه دارد و سبب ایجاد مطالبات و پرسش‌هایی بین شهروندان این شهر شده است. 

بیشتر بخوانید

جایگاه فرمانداری که از آن به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در یک شهرستان یاد می‌شود و حضور و فعالیت مسئولین در این جایگاه و اختیارات داده شده، سبب رشد و تعالی و هماهنگی ادارات خواهد بود و در این راستا نقش معاونین تکمیل کننده بهتر و بیشتر خدمات خواهد بود.  

با این که جایگاه و وظایف و کمک حال بودن معاونت بر کسی پوشیده نیست، اما همچنان فرماندار خرم‌دره در این عرصه اقدامی انجام نداده است و طبیعتاً وجود نیروی کمکی در تسریع امور خدمتگزاری و استفاده بهینه از فرصت مدت مسئولیت مساعدت چشمگیری خواهد داشت.   

در این راستا و در پی فرصت سوزی و متضرر شدن شهرستان خرم‌دره با خالی ماندن سکان معاونت و فرماندار، و سکوت مسئولین در شفاف سازی چرایی این مشکل زمینه ساز نشر شایعات متعددی همچون دخالت‌ها و فشار سایر مسئولین را به همراه آورده است.  

فرمانداری که در نخسین لحظه‌های صدور و اخذ حکم مسئولیت خویش، توانایی انتصاب دانش آموخته «رشته عمران» را به عنوان مسئول روابط عمومی خود، خارج از شایسته گزینی و عدم اطلاع رسانی جهت بهره‌گیری از نیرو‌های بومی و دانش آموخته روابط عمومی شهرستان را در کارنامه خود دارد، در انتصاب معاونت خود هم اقدام قاطعانه را انتظار می‌رود.   

این ماجرا تا حدی جریان پیدا می‌کند که شجاعی نماینده مجلس منطقه در مرداد ۱۴۰۲، در توئیتی می‌نویسد:  مدت‌هاست فرمانداری خرمدره بدون معاون اداره می‌شود، به دلیل مطالبه‌های متعدد و تضییع حق مردم، چندین بار به معاون سیاسی استاندار اعتراض کرده ام. اگر تدبیر نشود برای مردم توضیح خواهم داد پشت پرده این اقدام چیست.

 

حال اگر دخالت‌ها مانع است، بنابراین این حق مردم است مداخله‌گران و تحمیل‌گران فشار را بشناسند، با این که تأیید یا تکذیب این شایعات از هیچ طرفی جهت تنویر افکار عمومی شفاف‌سازی نشده است، اما مردم انتظار یک عمل‌گرایی قاطعانه و اثرگذار را دارند، زیرا که در نتیجه هر علتی چون دخالت‌های سیاسی، انفعال، ترک‌فعل، عدم بودجه و ... سرانجام سکوت‌ها، این موقعیت و فرصت رشد شهرستان است که طی دو سال گذشته می‌توانست بیش از پیش در مسیر تعالی و چشم انداز افق روشن باشد و انتظار مردم این شهرستان این است استاندار زنجان جهت احقاق حقوق شهروندان به این مسئله ورود کرده و مغتنم شمردن روزها و فرصت‌های خدمت را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر