logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت کاراته استان زنجان:

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود/ کسب مدال طلای مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه توسط کاراته‌کای زنجانی

مسابقات-کاراته-قهرمانی-بسیج-کشور-شهریور-ماه-در-زنجان-برگزار-می‌شود-کسب-مدال-طلای-مسابقات-جام-وحدت-و-دوستی-ارومیه-توسط-کاراته‌کای-زنجانی

رئیس هیئت کاراته استان زنجان از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور در شهریور ماه خبر داد و گفت: این مسابقات در زنجان برگزار می‌شود.

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری دومین دوره لیگ کاراته استانی آقایان و بانوان اظهار کرد: این مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مسابقات سوپر جام باشگاه‌های کشور افزود: هیئت کاراته استان زنجان در رده نوجوانان و در هر دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه مسابقات استانی سبک‌های آزاد نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقات 10 شهریور ماه در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی بسیج کشور نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات شهریور ماه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد.

سهندی بیان کرد: در بحث ارتقا سطح داوران و مربیان کاراته استان زنجان دوره‌های ارتقا داوری و مربیگری را برای نیمه دوم سال در نظر گرفته‌ایم.

وی اشاره‌ای نیز به مسابقات جام وحدت و دوستی ارومیه داشت و ابراز کرد: در این مسابقات بین‌المللی علی محمدی از زنجان در رده سنی نوجوانان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش موج رسا؛ کاراته زنجان در طول سالیان متمادی همیشه از مدعیان این رشته بوده و اکنون نیز برنامه‌ای از طرف هیئت کاراته استان برای معرفی کاراته‌کاهایی به ترکیب تیم ملی در مسابقات المپیک 2020 طرح‌ریزی شده است که با تحقق این برنامه موفقیتی بزرگ نصیب کاراته استان زنجان خواهد شد.

علاوه بر موفقیت هیئت کاراته‌کاهای زنجانی در مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی سه مربی استان زنجان به نامهای شهاب سلطانی، حسن روحانی و حسین روحانی مربیگری تیم‌های ملی را بر عهده دارند که این نیز نوید روزهای خوبی را برای کاراته استان زنجان می‌دهد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر