logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۲۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده:

مرکز فرزانگان قیدار، 70 نفر از سالمندان را تحت پوشش دارد

مرکز-فرزانگان-قیدار،-70-نفر-از-سالمندان-را-تحت-پوشش-دارد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: مرکز فرزانگان قیدار، 70 نفر از سالمندان این شهرستان را تحت پوشش خود دارد و حدود 200 نفر نیز پشت نوبت قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم‌ اشراق، رحیم‌گنج خانلو، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده،در مراسم تجلیل از سالمندان که به مناسبت هفته تکریم سالمندان،در بنیاد فرزانگان شهر قیدار برگزار شد اظهار کرد: بنیاد فرزانگان زیر نظر اداره بهزیستی و به صورت هیئت امنایی و خودگردان اداره می‌شود و همه هزینه‌های آن توسط خیرین تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مرکز فرزانگان قیدار، 70 نفر از سالمندان این شهرستان را تحت پوشش خود دارد و حدود 200 نفر نیز پشت نوبت قرار دارند و به صورت متغیر و به نوبت در برنامه‌ها شرکت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده ادامه داد: این بنیاد در راستای تکریم سالمندان برنامه‎های متنوعی اجرا می‌کند.

وی به برنامه‌های مرکز فرزانگان قیدار اشاره کرد و گفت: برنامه های آموزش قرآن و احکام ، بررسی فشارخون ، قند خون و سایر بیماری‌های شایع در سالمندی و برنامه‌های تفریحی و ورزشی مانند یوگا در این مرکز برای سالمندان قیداری اجرا می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده ادامه داد: سالمندان جزء خردمندترین اقشار جامعه هستند و نصایح و توصیه‌های یک سالمند نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنان، یکی از مهم‌ترین آموز‌ه‌های قرآن کریم است و از آنجا که فرد سالمند یا در خانواده و همراه با ماست و یا در جامعه و از خانواده‌ای دیگر زندگی می‌کند؛ ما موظفیم با احترام در خانواده به عنوان بزرگ خانواده و در بیرون از خانواده به عنوان یک وظیفۀ اجتماعی، با آنان رفتار کنیم.

این مسئول ادامه داد: تکریم سالمندان یکی از الزامات هر جامعه ای است و این موضوع در جوامع امروزی تا حدود زیادی فراموش شده است، با شناخت راه‌های تکریم سالمندان یاد می‌گیریم چگونه به سالمندان کمک کنیم تا زندگی بهتری داشته باشند و احساس ارزشمندی داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر