logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۲۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

کوی فاطمیه مقصدی برای اجرای پل طبیعت در زنجان

کوی-فاطمیه-مقصدی-برای-اجرای-پل-طبیعت-در-زنجان
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کوی فاطمیه قابلیت اجرای طرح‌هایی همچون پل طبیعت و پارک آبی را دارد.

سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که اهالی کوی فلسطین داشتند مقرر شد تا ساکنان به محل دیگری از شهر انتقال یابند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اما ساکنان کوی فلسطین راضی نیستند تا از خانه‌های خود که حالت ویلایی دارد به آپارتمان منتقل شوند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه البته باید بر روی طرح کار شده و ایده ارائه می‌شد، گفت: فردی که در محله کوی فلسطین زندگی می‌کند راضی به تغییر محل زندگی فرضا به سمت گلشهر نیست بنابراین به نظر می‌رسد این طرح فعلا شکست خورده است.

وی در بخشی دیگر بیان کرد: طرح دیگری مطرح شده است، مقرر است مجاورت کوی فاطمیه به یکی از قرارگاه‌های سپاه سپرده شود تا ساختمان‌های دو و سه واحدی احداث کند و اهالی کوی فاطمیه را به این محل منتقل نمایند، این پروژه به احتمال بالا همراه با موفقیت باشد.

نجفی با بیان اینکه با انتقال ساکنان کوی فاطمیه می‌توان طرح‌های مختلفی در این منطقه اجرا کرد، گفت: به دلیل اینکه این منطقه در ورودی زنجان از محل تبریز قرار دارد؛ می‌توان در این محل پارک آبی، پل طبیعت و یا طرح دیگری با قابلیت‌های بالایی اجرا کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر