logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۲۶۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود خبر داد:

تبدیل شبکه سیم مسی ایجرود به کابل خودنگهدار

تبدیل-شبکه-سیم-مسی-ایجرود-به-کابل-خودنگهدار-
مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود گفت: با بِهسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع، ۳۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

حسنعلی پیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: شهرستان ایجرود دارای ۷۸ روستا و ۲ شهر حلب و زرین آباد است که برق‌رسانی شده و در تامین برق هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان در زمینه توزیع برق هزینه شده است، افزود: در چهار‌بخش اصلاح‌دهی شبکه، توسعه، احداث‌روشنایی و کاهش پیچ شبکه اقدامات لازم صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان ایجرود گفت: با بِهسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع، ۳۸ کیلومتر از شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده که با تبدیل سیم به کابل، ضعف ولتاژ رفع، مسائل حریم و نقاط مشکل‌دار نیز حل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام افزود: ۱۴ کیلومتر از شبکه‌ برق ایجرود همچنان سیمی است که طی ۴۵ روز آینده کل شبکه سیمی شهرستان به کابل تبدیل می‌شود و مشکل ضعف ولتاژ حریم و نوسانات در شبکه حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عمده هدف و فعالیت، ایجاد برق پایدار و مطمئن به مشترکین است که ۳۰ هزار مشترک در سطح شهرستان ایجرود وجود دارد که از این مشترکین نزدیک به ۱۷ هزار و ۵۰۰ مورد فقط انشعاب خانگی است.

وی در ادامه گفت: صرفه‌جویی اصل مهم است و شهروندان به این موضوع توجه کنند.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر