logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاد حوزه علمیه الزهرا هیدج:

ملت فلسطین هرگز از کیان ارضی خود کوتاه نمی‌آید

ملت-فلسطین-هرگز-از-کیان-ارضی-خود-کوتاه-نمی‌آید-
استاد حوزه علمیه الزهرا هیدج گفت: ملت فلسطین ملت مقاوم و سدگونه‌ای هستند که هرگز حاضر نیستند از کیان ارضی خود کوتاه آمده و جبهه مقاومت و ایستادگی را در برابر این غده سرطانی رها کنند.

حجت‌الاسلام موسی آقایاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: نهم مهر ماه در ایران روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نام‌گذاری شده است. 

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در چنین روزی در سال ۲۰۰۰ میلادی، فردی با نام محمد الدوره نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی به گونه‌ای فجیع، بی‌رحمانه و در اوج مظلومیت به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این نوجوان مظلوم پشت پدرشان پنهان شده بود تا جان سالم از دست نظامیان و جلادان اسرائیل به در ببرد. اما چون رژیم جعلی اسرائیل خوی حیوانی و بسیار پستی دارد، این نوجوان نازنین را با شلیک مستقیم گلوله پرپر می‌کند. 

حجت‌الاسلام آقایاری گفت: ملت فلسطین ملت مقاوم و سدگونه‌ای هستند که هرگز حاضر نیستند از کیان ارضی خود کوتاه آمده و جبهه مقاومت و ایستادگی را در برابر این غده سرطانی رها کنند.  

وی تصریح کرد: قطعاً لحظه‌های سخت و طاقت‌فرسای کودکان و جوانان فلسطین به پایان خواهد رسید و ما در آینده نه چندان دور شاهد اضمحلال و فروپاشی این رژیم غاصب و کودک کش خواهیم شد.

استاد حوزه علمیه خواهران الزهرا هیدج گفت: ما در عین حال که دعاگوی مردم مظلوم جهان مخصوصاً فلسطین مظلوم هستیم، با تمهیدات لازم و با درایت بیشتر به اقدامات عملی در جهت برچیدن این رژیم منحوس نیز دست خواهیم زد.

وی تصریح کرد: ما با تمام قوا در مناسبت‌های مختلف سیاسی و هر مناسبتی که اسرائیل را به درد آورد، از جمله روز قدس، شعارهای کوبنده علیه این غده سرطانی بدخیم سر خواهیم داد زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری «مسئله فلسطین برای ما و مردم ما، یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مسئله دل و ایمان است. به همین علت، ملت ایران در روز قدس نیز همچون ۲۲ بهمن که روزی متعلق به خودشان و کشورشان است، در سراسر کشور به صحنه می‌آیند و احساسات حقیقی خود را در دفاع از مظلومان فلسطین بیان می‌کنند.» آزادی قدس شریف هدف مقدس و الهی ماست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر