logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده خبر داد:

ایجاد اشتغال برای بیش از 170 مددجو در بهزیستی خدابنده

ایجاد-اشتغال-برای-بیش-از-170-مددجو-در-بهزیستی-خدابنده
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از ایجاد اشتغال برای بیش از 170 مددجو در بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل نسیم اشراق رحیم گنج خانلو رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده اظهار کرد: برای بیش از 170مددجو در بهزیستی خدابنده اشتغالزایی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به پرداخت وام اشتغال گفت: برای ایجاد اشتغال و خودکفایی در جامعه هدف،تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در سال جاری 35 نفر از افراد داری معلولیت و نیازمندان از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ وام اشتغال گرفته اند ادامه داد: مبلغ این تسهیلات بیش از 33 میلیارد ریال است و جهت ایجاد کسب کار در زمینه دامداری, مغازه داری , پست بانک و .... در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات 50 نفر از متقاضیان تسهیلات ایجاد اشتغال شهرستان خدابنده تاکنون در سامانه رصد ثبت شده است و البته انتظار می رود این رقم به 173نفر برسد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه جهت ثبت نام از افراد جویای کار، سامانه ای ایجاد شده است تا این افراد را به متقاضیان نیروی کار معرفی کند گفت: این سامانه به نشانی http://www.jobwo.ir آماده ثبت نام از مددجویان متقاضی کار است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی تسهیلات خوداشتغالی را به دو صورت وام خوداشتغالی و کارفرمایی به افراد پرداخت می کند تا از این طریق بتواند کمکی در جهت اشتغالزایی انجام داده باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده به مشوق‌های بیمه‌ای که توسط بهزیستی پرداخت می شود، اشاره کرد و گفت: مشوق های بیمه‌ای از دیگر خدمات بهزیستی است که به صورت خویش فرمایی، کارفرمایی و حق ارتقای معلولین پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر