logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۲۶۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر خبر داد:

انتقال ۶۰ تن پسماندهای صنعتی واحدهای نساجی از شهرستان ابهر

انتقال-۶۰-تن-پسماندهای-صنعتی-واحدهای-نساجی-از-شهرستان-ابهر-
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: ۶۰ تن پسماندهای صنعتی واحدهای نساجی از شهرستان ابهر به لندفیل‌های تخصصی در سایر استان‌ها انتقال پیدا کرد.

سیدرضا مدنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در راستای طرح جامع مدیریت پسماندهای صنعتی در شهرستان ابهر، حدود ۶۰ تن از پسماندهای صنعتی واحدهای نساجی از این شهرستان تحت نظارت کارشناسان محیط زیست شهرستان ابهر بارگیری، پلمپ و به مقصد لندفیل تخصصی پذیرش پسماندهای صنعتی در استان البرز منتقل شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مدیریت و ساماندهی پسماندهای صنعتی طبق قانون مدیریت پسماندها بر عهده تولیدکننده پسماند است، گفت: طبق درخواست واحد صنعتی دارای پسماند در سامانه جامع محیط‌ زیست، پس از بررسی‌های تخصصی توسط محیط‌ زیست در مبدا و مقصد انتقال پسماندها، مجوز مذکور صادر و به واحد دارنده پسماند طبق مجوز محیط‌ زیست اجازه نقل و انتقال پسماندها را به واحد صنعتی صادر و پس از بارگیری در محل و پلمپ تحت نظارت کارشناسان محیط زیست به مقصد ارسال می‌شود.

مدنی افزود: انتقال پسماندهای صنعتی در راستای کاهش زیانبار اثرات زیست محیطی پسماندها بر محیط زیست صورت می‌گیرد.

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ابهر گفت: با توجه به نبود لندفیل مخصوص پذیرش این نوع پسماندها در استان زنجان، پسماندهای صنعتی این واحدها به مراکز مجاز سایر استان‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر