logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۲۶۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی نفوذ گردوغبار به زنجان

پیش‌بینی-نفوذ-گردوغبار-به-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و فردا از شدت وزش باد کاسته خواهد شد گفت: احتمال نفوذ گردوغبار به زنجان زیاد است.

الهلم نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه عبور موجی سبب تقویت وزش باد و افزایش ابر می‌شود گفت: این شرایط در برخی نقاط از سطح استان با رگبارهای محلی باران نیز همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: وزش باد که در روز سه‌شنبه به حد نسبتا شدید تا شدید خواهد رسید، احتمالا سبب نفوذ گردو غبار به جو استان و کاهش کیفیت هوا می‌گردد و همچنین دمای روزانه هوا تا اواخر هفته بتدریج کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: شکل‌گیری توده گرد و خاک بر روی کشور عراق که انتظار می‌رود فردا به کشور ما نفوذ نماید و موجب کاهش کیفیت هوا به ویژه برای گروه‌های حساس گردد.

نجفی تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هفت و ۲۶ درجه، ابهر هفت و 25 درجه، خرمدره هشت و 28 درجه، طارم 16 و ۲۹ درجه، سلطانیه پنج و ۲۵ درجه، قیدار ۱۰ و ۲۴ درجه و ماهنشان 12 و ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر