logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان مطرح کرد:

جزئیات قیمت مصوب گاز مایع در زنجان

جزئیات-قیمت-مصوب-گاز-مایع-در-زنجان
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: قیمت کپسول‌های گاز مایع به صورت دولتی مشخص است و نباید بیشتر از این مبلغ به فروش رفته و بازار سیاه به راه انداخته شود.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سهمیه گاز مایع خانوارهایی که فاقد گاز طبیعی هستند توسط شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تامین می‌شود، اظهار داشت: برای هر خانوار فاقد گاز شهری ماهانه ۴۴ کیلوگرم گاز مایع مخصوص پخت پز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این سهمیه ماهانه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود و در این موضوع نیز هیچ‌گونه محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: به دلیل اینکه توزیع نفت و گاز و دیگر فراورده‌ها از طریق بستر الکترونیک و شارژ در کارت بانکی خانوار انجام می‌شود و پرداخت نیز به صورت آنلاین از همین کارت با نرخ دولتی انجام می‌شود بنابراین هیچ گونه امکان گران‌فروشی و بازار سیاه نیز وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه به غیر از مبلغی که باید به صورت کارتی و الکترونیکی پرداخت شود هیچ مبلغی را مردم نباید پرداخت کنند، تصریح کرد: قیمت‌ها کاملا دولتی است و نباید بیشتر از مبلغ مصوب هزینه مازاد دریافت شود.

حبیبی ادامه داد: سیلندر گاز ۲ کیلویی ۶ هزار و ۷۰۰ تومان، سیلندر ۵ کیلویی ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان، سیلند ۱۱ کیلویی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان، سیلندر ۲۵ کیلویی ۵۷ هزار تومان، ۳۳ کیلویی ۷۱ هزار تومان، ۴۵ کیلویی ۹۳ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۰ کیلویی ۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان می‌شود.

وی بیان کرد: کپسول‌های ۲ و ۱۱ کیلویی بیشترین کاربرد را دارند و بقیه سیلندرها چندان کاربردی ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در صورت مشاهده بروز هرگونه تخلف همانند گران‌فروشی و عرضه گاز مایع خانوار در بخش‌های دیگر که باعث می‌شود سهمیه گاز مایع خانوارهای واجد شرایط به دستشان نرسد، با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای درخواست گاز مایع توسط سرپرست خانوار در سامانه سدف انجام می‌شود، گفت: افرادی که در سامانه سدف نام‌نویسی کرده‌اند در صورت تغییر مکان سکونت و نیز تغییر کارت بانکی نسبت به ویرایش مشخصات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر