logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۲۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابهر خبر داد:

تجلیل از داریوش کاردان در دومين دوره جشن سينمای مهر

تجلیل-از-داریوش-کاردان-در-دومين-دوره-جشن-سينمای-مهر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابهر گفت: در دومين دوره جشن سينمای مهر ايران از داريوش كاردان هنرمند پيشكسوت ابهری تجليل شد.

آیسان صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در دومين دوره جشن سينمای مهر ايران از داريوش كاردان هنرمند پيشكسوت ابهری تجليل شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد:به پاس پنج دهه فعاليت بازيگری و دوبلوری سينما و تلويزيون استاد داريوش كاردان، با حضور سوقندی مديركل دفتر حقوقی و امور استان‌های سازمان امور سينمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسنی مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، رفيعی معاون استاندار و جمعی از هنرمندان پيشكسوت ابهر در دومين دوره جشن سينمای مهر ايران از ايشان تجليل به عمل آمد.

صادقی افزود: تابلوی نفيس خوشنويسی با شعر زنده ياد سعيد بداغی و خوشنويسی علی ملك و كتب شعرای شهرستان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به استاد داريوش كاردان اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: داريوش كاردان در سفر يك روزه خود به شهر زنجان، پس از حضور در دومين دوره جشن سينمای ايران در استان زنجان، با دعوت وثوق مديرعامل خيريه مهرانه زنجان در ساختمان مهرانه حضور پیدا کرد و با فعاليت‌های فرهنگی و هنری اين مجموعه آشنا شد.

وی افزود: دومین جشن سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: در دومین جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و شاخص‌ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته شده است، تجلیل می‌شود‌.

وی افزود: از برگزیدگان رشته‌های مختلف از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری، انیمیشن، سینماداران، آموزشگاه‌های سینمایی، پژوهشگران، تهیه‌کنندگان در این رویداد قدردانی به عمل می‌آید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر