logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۲۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان سلطانیه:

دولت در عرصه بین‌الملل بن بست‌ها را شکست

دولت-در-عرصه-بین‌الملل-بن-بست‌ها-را-شکست
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دولت در عرصه بین‌الملل بن بست‌ها را شکسته است گفت: در عرصه داخلی هم بن بست تورم و گرانی در مواد غذایی، مسکن، اجاره و خودرو را بشکند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت با تبریک سالروز ولادت حضرت نبی اکرم حضرت محمد (ص) اظهار داشت: شخصیت نبی اکرم (ص) را هیچ انسانی نمی‌تواند بشناسد و بیان کند و بزرگترین تبلیغ برای دین اسلام همین است که چهره همه جانبه پیامبر برای جهان معرفی شود و بشناسانده شود، با این وجود محبت مسلمانان به پیامبر یک ظرفیت بزرگ برای جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه سلطانیه به روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و با بیان اینکه اخلاق پیامبر، قرآنی بود، افزود: پیامبر هم تعلیم می‌داد و هم تزکیه می‌کرد و پیامبر با رفتار عملی ارزش‌ها را در جامعه گسترش می‌داد و به آنچه که تعلیم می‌داد، عامل بود.

حجت‌الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام صادق (ع) افزود: رویکرد راهبَری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امام صادق (ع) در دوران با برکت امامت ۳۴ ساله، راهبُرد جهاد تبیین بود و ایشان در میدان مبارزه با همه جریانات فکری به مخالفت برخاستند تا عقاید باطل را بکوبند و اندیشه‌های منحرف را اصلاح کنند و عقاید ناب اسلامی را به تشنگان حقیقت هدیه نمایند.

وی ادامه داد: حق و باطل همیشه بوده و جهاد با دشمن همیشگی است و این جهاد یک زمان با شمشیر است و یک زمان با زبان که همان جهاد تبیین است‌.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه هدفی که امام حسین علیه السلام با شمشیر دنبال آن بود، امام صادق علیه السلام با بیان و زبان و قلم انجام داد و مثل امام حسین علیه السلام علاوه بر اینکه با ظالمان و ستمگران مبارزه کرد با ملحدان و منحرفان نیز به مبارزه پرداخت، افزود: امام صادق علیه السلام هم مجاهد و امام جهاد تبیین بود و هم مجاهدانی در عرصه های مختلف تربیت کرده بود.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با بیان اینکه خدمت به مردم در سیره و رفتار امام صادق علیه السلام نمایان است و حل مشکلات مردم را مانند صفا و مروه می داند، تصریح کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. مردم در ادارات و بانک‌ها گرفتار هستند و حل مشکلات مردم نشانه مسئولیت پذیری است. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه دولت در عرصه بین‌الملل بن بست‌ها را شکسته و در عرصه داخلی هم بن بست تورم و گرانی در مواد غذایی، مسکن، اجاره و خودرو را بشکند، گفت: برخی از مردم توانایی تامین مسکن حتی بصورت اجاره حتی در سلطانیه را ندارند و برخی هم توانایی تامین اقساط مسکن ملی را ندارند و دولت باید هم در تحویل مسکن ملی به وعده خود عمل کند و هم در مورد اقساط مسکن ملی تدبیر کند.

خطیب جمعه سلطانیه در ادامه به برخی از دستاوردها و نقاط قوت کشور از جمله امنیت اشاره کرد و گفت: اقداماتی که برای تامین امنیت در کشور انجام شده، از جمله کشف و خنثی سازی ۴۰۰ بمب که ۳۰ بمب را همزمان می‌خواستند در تهران منفجر کنند، دستگیری ۲۰۰ تروریست از گروهای تکفیری و منافقین و سلطنت طلبان، ضربه به اغتشاشگران قبل از هر اقدام و دستگیری چند تروریست در کشورهای اروپایی و بازگرداندن آنان به کشور که البته انتظار می‌رود تازه فراری‌ها را هم دستگیر و به کشور بازگردانده و به میز محاکمه بکشانند.

وی گفت: از مجاهدت‌های نیروی انتظامی و بسیجیان جان بر کف قدرشناسی می‌کنیم و البته ضلع مهم تامین کنندگان امنیت هوشمندی و اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه است که از آنان نیز قدرشناسی می کنیم. 

حسینی‌نسب افزود: اغتشاشات سال گذشته یک جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران بود که با عنایت امام زمان عج، بصیرت مردم انقلابی، هدایت‌ها و روشنگری‌های مقام معظم رهبری، هوشمندی نیروهای انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی و جهاد تبیین تبیین گران خنثی و دشمن در توطئه جدید هم ناکام ماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر