logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۲۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

انقلاب اسلامی ایران روز به روز اقتدار افزون‌تری می‌یابد

انقلاب-اسلامی-ایران-روز-به-روز-اقتدار-افزون‌تری-می‌یابد
امام جمعه زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین انقلاب دنیا بدون اتکا به شرق و غرب با اتکا به دین و قرآن و مکتب بود که روز به روز در سایه ایمان و مکتب مردم و اقتدار افزون‌تری از خود نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: از زمان حضور رئیس دیوان عدالت اداری به استان در طول روز‌های گذشته بیش از ۳۵۰ درخواست، تقاضا، اعتراض مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه باید قدردان ایثار شهدا و رزمندگان بود، افزود: ۷ مهر سال ۱۳۶۰ روز سختی برای چند فرمانده ارشد دفاع مقدس بود، و باید در مقابل قطره قطره خونشان مسئول باشیم. 

امام جمعه زنجان با اشاره به روز آتش‌نشانی یادآور شد: این قشر در طول سال فداکاری و ایثار فراوانی را متحمل می‌شوند اما کمتر یاد می‌شوند.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۹ مهر ماه روز همبستگی با جوانان فلسطینی گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) زد و گفت: امام فرمودند جمعه و جماعات مناسبترین میدان تشکل و بیان مسائل مسلمانان می‌باشد، و نماز جمعه مکان دعوت به حق در نظر گرفتن مصالح مسلمین است. 

وی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند اسرائیل روز به روز نا امن‌تر خواهد شد؛ چه توافق هسته‌ای انجام شود و چه این توافق صورت نگیرد این را بدانید امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد.

حجت‌الاسلام خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ فرموند فلسطین آزاد خواهد شد و در این هیچ شبهه‌ای نیست، افزود: در این سرزمین دولت فلسطین تشکیل خواهد شد اما بدنامی آمریکا، غرب برطرف نخواهد شد.

وی با اشاره به هفته وحدت، تولد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اذعان کرد: در تقویم این روز روز مهرورزی ثبت شده است، با این وجود فرمایشات پیامبر اکرم (ص) زیاد است اما باید گفت در یک جمله پیامبر فرموده‌اند من برای کمال رساندن و به اوج رساندن معرفت اخلاقی مبعوث شده‌ام بنابراین برای داشتن اخلاق نیکو باید تلاش کنیم.

آیت‌الله خاتمی همچنین با اشاره به ۱۳ مهر ماه ۵۷ که سال هجرت امام راحل از عراق به فرانسه بود، تصریح کرد: این هجرت و ایستادگی مبدا شکوفایی مردم ایران و پیروزی بزرگترین انقلاب دنیا بدون اتکا به شرق و غرب با اتکا به دین و قران و مکتب بود. که روز به روز در سایه ایمان و مکتب مردم و اقتدار افزون‌تری از خود نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر