logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت کشتی استان زنجان:

نوری یکی از شانس‌های کشتی فرنگی در مسابقات جهانی فرانسه است/ آمادگی فوق‌العاده میثم نصیری امیدها را دوچندان کرد

نوری-یکی-از-شانس‌های-کشتی-فرنگی-در-مسابقات-جهانی-فرانسه-است-آمادگی-فوق‌العاده-میثم-نصیری-امیدها-را-دوچندان-کرد

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با ابراز رضایت از آمادگی نصیری و نوری قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه، این دو کشتی‌گیر زنجانی را از شانس‌های کسب مدال جهانی دانست.

محمد عادل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت کشتی‌گیران زنجانی قبل از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه اظهار کرد: آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های آزاد و فرنگی از دو روز پیش در تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی کشتی ایران شب 27 مرداد ماه عازم فرانسه خواهد شد، ابراز کرد: هر دو کشتی‌گیر زنحانی به نامهای میثم نصیری و حسین نوری از آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات برخوردار هستند.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به شرایط آمادگی جسمانی این دو کشتی‌گیر عنوان کرد: خوشبختانه هیچ ضرب خوردگی نصیری و نوری را درگیر خود نکرده و شرایط جسمی هر دو کشتی‌گیر مطلوب است.

وی به مهمترین حریفان کشتی‌گیران زنجانی در مسابقات جهانی فرانسه اشاره و خاطرنشان کرد: در هر دو بخش آزاد و فرنگی روسیه، آذربایجان، ترکیه و آمریکا مهمترین حریفان کشتی‌گیران زنجانی هستند.

عادل‌پور افزود: به غیر از این کشورها گاهی تک ستاره‌های نیز از کشورهایی مانند هند و سایر کشورها ظاهر می‌شوند که نصیری و نوری باید از آنها نیز غافل نشوند.

وی در مورد شانس کسب مدال این دو کشتی‌گیر نیز گفت: کشتی ورزش رکوردی نیست و پیش‌بینی نیز به همین دلیل سخت است اما اگر قرعه مناسبی نصیب کشتی‌گیران زنجانی شود و همچنین دچار آسیب‌دیدگی نشوند کسب مدال امکان‌پذیر است.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان اظهار داشت: میثم نصیری آزادکار وزن 65 کیلوگرم در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم با کسب مدال به وطن بازگردد.

وی در مورد حسین نوری فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم نیز عنوان کرد: این فرنگی کار نیز در آمادگی خوبی قرار دارد که مدال قهرمانی آسیا را در کارنامه داشته و جزو مهره‌های اصلی کشتی فرنگی است.

عادل‌پور با تعریف و تمجید از سبک کشتی حسین نوری تصریح کرد: امیدواریم نوری نیز بتواند به نخستین مدال جهانی خود دست یابد.

وی با بیان اینکه کسب نخستین مدال نوری می‌تواند رشد کشتی فرنگی زنجان را در مسیر بهتری قرار دهد، ابراز کرد: نصیری و نوری از سرمایه‌های کشتی استان زنجان هستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر