logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۲۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آینده انقلاب در دست جوانان امروز است+ عکس

آینده-انقلاب-در-دست-جوانان-امروز-است+-عکس-
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:آینده انقلاب به دست جوانان است و برای این امر مهم باید خودسازی و تلاش کنند تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب با حضور مسئولان و مردم بویژه جوانان ولایت‌مدار در محوطه حرم مطهرقیدار النبی(ع)شهر قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام علی احمدی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بیان کردند که ناامید نشوید چرا که ما به قله نزدیک شده‌ایم و این کلام ایشان باید سرلوحه کار ما باشد.

وی افزود: با تلاش و کوشش می‌توانیم زمینه ساز ظهور باشیم و باید با ایمان و توکل بر خدا به مسیر خود ادامه دهیم تا با جامعه‌پردازی صحیح به تمدن نوین اسلامی برسیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان خطاب به جوانان گفت: آینده انقلاب به دست شما جوانان است و برای این امر مهم باید خودسازی و تلاش کنید تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانید.

وی افزود: جوانان باید قدر خودشان و نشاط و جوانی شان را بدانند و از فرصت‌ها استفاده کنند و سعی کنند افسران جنگ نرم شایسته‌ای باشند و دشمن را خوار و ذلیل کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر