logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرچم انقلاب در چهل ساله دوم در دست جوانان امروز است+فیلم

پرچم-انقلاب-در-چهل-ساله-دوم-در-دست-جوانان-امروز-است+فیلم
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب صفر تا صد موضوع باید مطالعه شود گفت: پرچم انقلاب در چهل ساله دوم در دست جوانان امروز است.

محسن سهندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه گام دوم انقلاب بیانیه و سندی است که مقام معظم رهبری در آستانه چهل سالگی دوم انقلاب اسلامی این سند را  ارائه کردند گفت: در واقع گام دوم انقلاب همان مسیر چهل ساله دوم انقلاب بوده که با محوریت جوانان ترسیم یافته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب صفر تا صد موضوع باید مطالعه شود مخاطبین اصلی در این بیانیه طبق فرمایش مقام معظم رهبری همان جوانان و نوجوانان هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان عنوان کرد: تغییر نسل در انقلاب در حال رویداد است به طوری که چهل ساله‌های اول انقلاب زحمات زیادی برای کشور کشیدند و در دوران‌های مختلف از جمله دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند الان پا به سن گذاشته و پرچم انقلاب در چهل ساله دوم در دست جوانان امروز است.
سهندی افزود: امروز کلیات گام دوم انقلاب با جوانان و نوجوانان است که سنگربانان اصلی انقلاب هستند که در سنگرهای مختلف از جمله علم، فن آوری، تولید و تخصص بار چهل ساله دوم انقلاب را به دوش می‌کشند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر