logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۲۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر امور آب‌و‌فاضلاب شهرستان ایجرود خبر داد:

اجرای ۲۱ پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

اجرای-۲۱-پروژه-آبرسانی-در-شهرستان-ایجرود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایجرود از اجرای ۲۱ پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبرداد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

سعید بدیع‌فرد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سال گذشته اعتبارات ویژه‌ای برای تامین و توزیع آب شرب تخصیص پیدا کرد، اظهار داشت: عمده این اعتبار از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بود چرا که اعتبارات ملی و استانی قابل توجه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه از محل این اعتبارات روستای ۲۱ پروژه اجرایی شده است، افزود: از این تعداد ۱۲ پروژه در حال بهره‌برداری و ۹ پروژه در دست اقدام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه امسال هم اعتبارات قابل توجهی از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای تامین آب شرب پیش‌بینی شده است، گفت: در صورت تخصیص بر اساس اولویت پروژه‌ها، تامین و توزیع و بازسازی تجهیزات فرسوده آب شرب انجام خواهد شد.

وی با درخواست صرفه جویی از مشترکین گفت: ضروری است مشترکین در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کنند چرا که این آب متعلق به همه و آیندگان نیز هست.

بدیع فرد در خصوص آبرسانی به روستای احمدکندی نیز گفت: با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: طرح آبرسانی به روستای گلابر سفلی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول پنج کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی و همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد ۱۰۰ فقره انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایجرود ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی به روستای قلقاتی در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول چهار کیلومتر، حفر یک رشته قنات، احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و استاندارد سازی ۱۴۱ فقره انشعاب از دیگر طرح های آبرسانی شرکت آبفا در شهرستان ایجرود در سالجاری بود.

وی خاطر‌نشان کرد: آبرسانی به روستای شهرک در بخش مرکزی شهرستان ایجرود نیز با توسعه قنات قدیمی این روستا به طول ۱۵۰ متر، حفر یک حلقه چاه دستی به عمق ۳۳ متر و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال انجام شد.

بدیع فرد بیان کرد: آبرسانی به روستاهای قره درق، سعیدآباد، چسب، اوزان، نجم الشخان و آقبلاغ در شهرستان ایجرود نیز شامل احداث قنات، خط انتقال، حفر و تجهیز چاه آب و استانداردسازی انشعابات طی پنج ماه نخست امسال انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر