logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

خدمت به مردم با ارزش ترین کارها است/ سپاه زنجان دوشادوش صنعت توزیع برق خدمت رسانی می کند

خدمت-به-مردم-با-ارزش-ترین-کارها-است-سپاه-زنجان-دوشادوش-صنعت-توزیع-برق-خدمت-رسانی-می-کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: توزیع برق زنجان در خدمت رسانی به مردم جایگاه خوبی داردچرا که خدمت به مردم با ارزش ترین کارها محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در دیدار با علیزاده با اهداء لوح تبریک انتصاب از خدمات ارزشمند این شرکت در خدمت رسانی به مردم منطقه قدردانی و به تعامل نزدیک وشایسته ی دوطرف تاکید کرد.

مهندس علیزاده در این دیدار با قدردانی از حضور فرمانده سپاه استان و هیات همراه به تشریح عملکرد و وضعیت آماری  شرکت پرداخت و گفت: توزیع برق زنجان بطور شبانه روزی در خدمت به مردم و پایدار نگه داشتن شبکه های برق و روشن کردن چراغ خانه های مردم تلاش می کند.

 وی خاطرنشان کرد: ما نیز همچون برادران سپاه در سنگر دیگر خدمت به مردم  ولایی استان بسیجی وار درخدمتیم و بحمدالله با زیرساخت های خوبی که در استان فراهم شده است؛ شاخص های بهره برداری از جمله میزان خاموشی برق به ازای هرمشترک در سال و در کاهش تلفات انرژی وضعیت مناسبی نسبت به سایر استان ها داریم.

سردارکرمی نیز با بیان اینکه سپاه استان زنجان دوشادوش صنعت توزیع برق در امر خدمت رسانی به مردم کارهای خوبی انجام داده است،افزود:سپاه انصارالمهدی استان زنجان در قالب بسیج سازندگی، طرح هجرت اردوهای دانشجویی و دانش آموزی و قرارگاه عمران و آبادانی فعالیت های موثری در مناطق محروم استان انجام می دهد.

وی تاکید کرد: توزیع برق زنجان در خدمت رسانی به مردم جایگاه خوبی داردچرا که خدمت به مردم با ارزش ترین کارها محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر