logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۲۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حواشی ساخت یک المان در زنجان همچنان ادامه داد؛

تکمیل المان میدان ۱۵ خرداد زنجان، شاید وقتی دیگر!

تکمیل-المان-میدان-۱۵-خرداد-زنجان،-شاید-وقتی-دیگر!
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: متاسفانه شهرداری منطقه ۳ در تکمیل المان میدان ۱۵ خرداد کوتاهی کرده است و باید تاکنون این طرح به اتمام می‌رسید.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص علت اجرای طرح ناقص المان میدان ۱۵ خرداد شهر زنجان، اظهار داشت: متاسفانه شهرداری منطقه ۳ در تکمیل این المان کوتاهی کرده است و باید تاکنون این المان به اتمام می‌رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اما تکمیل این المان در برنامه قرار دارد و برای این موضوع نیز بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ما نیز شاکی تکمیل نشده المان میدان ۱۵ خرداد هستیم، گفت: هر چند اقدامات جزئی باقی مانده تا تکمیل المان، اما باید تکمیل و به طرح نهایی می‌رسید.

ناصحی‌مقدم تصریح کرد: علت ناقص ماندن المان نیز به این موضوع برمی‌گردد و که قسمت ناقص در طرح اولیه گنجانده نشده بود و بعدا اضافه شده است.

وی در خصوص نصب، المان‌های جدید در سطح شهر زنجان گفت: ساخت و نصب چند المان جدید به تصویب رسیده بود که یک المان ساخته و نصب شد و بقیه المان‌ها نیز به محض ساخت نصب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مسعود شیری ] [ ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ]
با سلام این آلمان پانزده خرداد و المانهای دیگر معنا مفهوم خاص خود را دارند ؟ کاش توضیحی درباره علت نصب این آلمان و مفهوم ساختاری آن نیز توضیح می‌فرمودند
فرم ارسال نظر