logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

محموله 100 میلیون تومانی کالای قاچاق در زنجان کشف شد/ افزایش برخورد با کالای قاچاق در استان زنجان

محموله-100-میلیون-تومانی-کالای-قاچاق-در-زنجان-کشف-شد-افزایش-برخورد-با-کالای-قاچاق-در-استان-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال و افزایش قاچاق کالا یک محموله 100 میلیونی در زنجان کشف و ضبط شد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشدید برخورد با کالای قاچاق در استان زنجان نیز اظهار کرد: امسال 74 مورد برخورد شدید با قاچاقچیان کالا انجام شده است.

وی به ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در استان زنجان اشاره و ابراز کرد: کالاهایی که از ابتدای امسال تا به امروز کشف شده 16 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 23 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان مبارزه قاطع با قاچاق، را زمينه ساز تحقق اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال دانست و از مردم خواست در اين زمينه با پليس همكاري كنند.

وی از کشف محموله کالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ریال در زنجان خبرداد و گفت: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه جدي با قاچاق کالا و حمايت از توليد داخلي ، ماموران انتظامي شهرستان ايجرود حين کنترل محورهای مواصلاتی در محور زنجان - بيجار به يك دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی بیشتر به راننده خودرو دستور توقف دادند.

آزادی افزود: در بازرسی فنی انجام شده توسط پلیس از اين اتوبوس دو دستگاه گوشي تلفن همراه ، 10 دستگاه دزدگير ماشين ، 5 دستگاه جاروبرقي ، دو هزارو 400 اسپينر  و دو هزار ثوب البسه قاچاق فاقد هر گونه مجوز گمرکي کشف شد.

وی با اشاره به اينكه ارزش ريالي كالاهاي كشف شده يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: متهم دستگير شده پس از تشکیل پرونده تحويل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه‌ها مهم نیروی انتظامی برای حمایت از تولید داخلی و تحقق شعال سال بوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر