logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

زنگ ایثار در مدارس زنجان نواخته شد

زنگ-ایثار-در-مدارس-زنجان-نواخته-شد-
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در مدارس استان تنظیم شده است گفت: مراسم زنگ ایثار در مدارس زنجان برگزار شد.

محمد کاظم سلامت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مراسم زنگ ایثار با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان که این مراسم همزمان در همه شهرستان‌های استان هم انجام شد گفت: در مراسم زنگ ایثار راویان ایثار به روایتگری پرداختند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر در روز اول مهر زنگ شروع کلاس‌ها را به صدا در آوردند.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: پویش‌هایی چون نامه‌ای از دوست همکلاسی شهیدم و پویش آغاز مدرسه با همکلاسی شهیدم کلید خورد.
سلامت افزود: در این مراسم وصیت نامه‌ای از شهدای معزز استان زنجان در صف دانش آموزان قرائت شد.
وی اضافه کرد: در استان زنجان ۲۲ مدرسه شاهد در مقاطع ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه ویژه دختران پسران وجود دارد که در شهر زنجان ۱۶ مدرسه دخترانه و پسرانه در حال فعالیت هستند.
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: بیشترین تعداد مدارس شهدا در شهرستان زنجان قرار دارد.
سلامت گفت: تعداد دانش آموزان شهید استان زنجان ۴۲۸ نفر، تعداد شهدای معلم و فرهنگی استان زنجان ۴۹ نفر و تعداد فرزندان شاهد و ایثارگر محصل در مدارس شاهد استان زنجان: ۶۰۰ نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر