logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

ابهت پوشالی آمریکا در برابر ایران فروریخته است

ابهت-پوشالی-آمریکا-در-برابر-ایران-فروریخته-است
امام جمعه شهرستان خرمدره با تحلیل رجزخوانی‌های توخالی آمریکا گفت: آزادسازی چند میلیارد دارائی ایران در قبال تبادل چند زندانی، نشان از فروریختن ابهت پوشالی آمریکا در برابر ایران است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره اینکه جامعه اسلامی باید خود را آماده ظهور کند، گفت: اصلی‌ترین مقدمه برای ظهور، شناخت امام و تسلیم محض و ولایتمداری واقعی است. 

بیشتر بخوانید

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، گفت: دفاع مقدس موجب شناخت انقلاب توسط دیگران شد؛ و این شناخت موجب گسترش حضور معنوی ما در مناطق مختلف بود. یعنی انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن ضمن آن که بالاترین ارزش بود، عظمت و عزت کم نظیر را برای سرزمین ایران هم به ارمغان آورد. البته دلیل دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری ‌دینی، همین است. 

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل گفت: سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل و سخنرانی در آن و بیان دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران، نمودی از پیروزی و عزت ایران اسلامی در پرتو نظام جمهوری اسلامی و شکست پروژه آمریکایی منزوی سازی ایران است. 

 وی ادامه داد: ارتباط با کشورهای آمریکای لاتین در کنار مرزهای آمریکا، عضویت در پیمان‌های چند جانبه مانند شانگ‌های و بریکس، ممانعت از حضور هشت بازرس هسته‌ای با ملیت آلمانی و فرانسوی، آزادسازی بخش مهمی از منابع ارزی در خارج کشور، دستاوردهای حیرت‌انگیز در حوزه انرژی هسته‌ای، خودکفایی نسبی در حوزه پتروشیمی و بسیاری از توفیقات دیگر در کنار شکست پروژه اغتشاشات و ناامن‌سازی در حالی صورت می‌گیرد که بلوک فرسوده غرب و به ویژه از هیچ تلاش ترکیبی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای به زمین زدن مردم ایران فروگذار نکرده است. 

 حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با تحلیل رجزخوانی‌های توخالی آمریکا گفت: آزادسازی چند میلیارد دارائی ایران در قبال تبادل چند زندانی، نشان از فروریختن ابهت پوشالی آمریکا در برابر ایران بوده و تو خالی بودن رجزهای اخیر آمریکا صرفاً ترفندی برای حفظ آبروی ریخته است؛ آمریکا اگر می‌توانست کمترین امتیازی به ایران نمی‌داد. 

وی ادامه داد: اعطای امتیاز به ایران نشان از ضعف عملی و تناقض راهبردی آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی است. همچنانکه خروج از برجام نشانی دیگر از ضعف و افول سیطره پوشالی آمریکا بر جهان و فرو ریختن کاخ آرزوی قرن 21 آمریکایی بود. 

 امام جمعه خرمدره بیان کرد: آتش ناآرامی و تنش طولانی مدت برآمده از نارضایتی عمیق داخلی، موجودیت غده سرطانی رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل محصول شوم سیاست آمریکایی با تهدید جدی مواجه ساخته و بی‌اعتنایی رئیس جمهور آمریکا به نخست وزیر این رژیم، نشان از سردرگمی از سطوح مختلف حاکمیت در آمریکاست. 

 وی با تسلیت عروج آسمانی حجت الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار گفت: شهید اعتبار، مصداق بارز مهاجر الی الله بود که پاداش خود را از خداوند متعال دریافت نمود. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور تاکید کرد: مردم عزیز یقین بدانید که روحانیت دلسوزترین و معتمدترین و البته مظلوم‌ترین قشری است که در کنار مردم ایستاده است. و البته برخی دوستان نادان یا بی‌تقوا و برخی دشمنان دانا با روش‌های مختلف در صدد تضعیف روحانیت هستند؛ این مردم هستند که با بصیرت خود، این سرمایه عظیم فرهنگی و اجتماعی را با چنگ و دندان حفظ خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بالاترین نسبت تعداد شهید نسبت به جمعیت روحانیت است، یعنی تقدیم 4062 نفر شهید روحانی در تاریخ معاصر، به ویژه در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم، برگ درخشانی از صفحات تاریخ درخشان روحانیت است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به جشن عاطفه‌ها، افزود: کمک به دانش آموزان نیازمند وظیفه خطیری است که مردمان خیراندیش آن‌ها را تنها نگذاشته و کمیته امداد امام خمینی (ره) را همراهی خواهند کرد. 

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: بازگشایی مدارس و دانش آموزان به عنوان امانت‌های گران بهایی در اختیار معلمان عزیز که حسابشان در روز قیامت به محضر خدا تقدیم خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر