logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۲۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دشمنان هراسان از دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب هستند

دشمنان-هراسان-از-دستاوردها-و-موفقیت‌های-انقلاب-هستند
امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمنان تصور می‌کنند چالش‌های داخلی ایران موجب انزوای اقتصادی و سیاسی خواهد شد گفت: دشمنان هراسان از دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت الاسلام علی خاتمی ظهر امروز 31 شهریورماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه بالاترین و مهم ترین مسئله معنویت ولایت است گفت: معنویت و ایمان به ولایت بود که به رزمندگان قوت قلب می‌داد و توانستند با قدرت در مقام جنگ همه جانبه دشمن ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جنگ علیه ایران، جنگ تاکتیکی و جاسوسی بود که تمام قدرت‌های جهان از آن حمایت می‌کردند و با تمام امکانات و بهترین تجهیزات علیه ایران بودند.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: همه نیروهای نظامی، امنیتی، جهادی، بسیجی، اداره، بازار، مدرسه، شهر و روستا همه در دفاع مقدس پشتیبان انقلاب اسلامی بودند.

حجت الاسلام خاتمی ابراز کرد: جوانان در دفاع مقدس با حضور خود سربلند از این امتحان خارج شدند و جوانان امروز نیز پشتیبان نظام و ولایت هستند و همواره مقابل فتنه‌های دشمنان می‌ایستند.

وی عنوان کرد: چالش‌های داخلی ایران موجب انزوای اقتصادی و سیاسی خواهد شد و دشمنان با هراسی که نسبت به ایران مقتدر دارد مانع نشان دادن دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب هستند.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: جوانان امروز نیز پشتیبان نظام و ولایت هستند و همواره مقابل فتنه‌های دشمنان می‌ایستند.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و مجمع‌های جهان آرمان و پیام انقلاب و چهره زشت دشمنان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر