logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۲۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

باورهای دینی بزرگترین سد دفاعی در برابر هجمه دشمن است

باورهای-دینی-بزرگترین-سد-دفاعی-در-برابر-هجمه-دشمن-است
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی در اوج جنگ سرد بین دو بلوک شرق و غرب به پیروزی رسید، گفت: باورهای دینی بزرگترین سد دفاعی در برابر هجمه دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار سرتیپ محمد شرفی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در میان جنگ سرد 2 بلوک شرق و غرب به پیروزی رسید، گفت:  بعد از برکناری نظام فاسد ستم شاهی که در 22 بهمن سال 1357 به وقوع پیوست تمام ساختارهای نظام جمهوری اسلامی اعم از  ساختارها سیاسی،  فرهنگی و اعتقادی نسبت به رژیم گذشته تغییر کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه موازنه قدرت در منطقه به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد و تمام منافع نظام سلطه در منطقه به خطر افتاد افزود: استکبار در تلاش بود تا انقلاب نو پای جمهوری اسلامی ایران قوت نگیرد و در ابتدا دشمن با نا آرام جلوه دادن  کشور با استفاده از گروه‌های منافق سعی در ایجاد توطئه داشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا عنوان کرد: وقتی دشمنان مشاهده کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌ها و رهبری‌های معمار کبیر انقلاب با شتاب پیشروی می‌کند اقدام به حذف علمای تاثیر گذار در جامعه کردند.

سردار شرفی ابراز کرد: از جمله افتخارات هشت سال دفاع مقدس این بود که غیور مردان ایران یک وجب از خاک کشور را به دست دشمن ندادند و تا پای جان برای ارزش‌های انقلاب ایستادند.

وی گفت: از طرفی ایرانیان اعتماد به نفس یافته و با قدرت به دنیا اعلام کردند که با اعتقاد و باورهای دینی خود دشمنان را سرجای خود می‌نشانند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تاکید کرد: دشمن در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به کشورمان حمله کرد و ۱۰ فرودگاه کشور را بمباران و ۱۵ هزار کیلومتر از خاک ایران را تصرف کرد.

سردار شرفی گفت: در شرایط  نابرابر، جنگ ۸ ساله بر ایران تحمیل شد که کشورهای زیادی از کشور عراق حمایت‌های همه جانبه داشتند.

وی با اشاره به اینکه با رهبری امام راحل شرایط متفاوت‌تری در کشور حاکم شد ادامه داد: با ارتقا توان دفاعی و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی، و همچنین ورود سپاه، دشمنان به اهداف و برنامه‌های خود نرسیدند و نا کام ماندند و باورهای دینی بزرگترین سد دفاعی در برابر هجمه دشمن شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر