logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

ترویج معارف نماز هدف «نماز کلید بهشت»است/ بهره مندی 1500 نفر از طرح نماز کلید بهشت

ترویج-معارف-نماز-هدف-«نماز-کلید-بهشت»است-بهره-مندی-1500-نفر-از-طرح-نماز-کلید-بهشت

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌ خوانی از اهداف طرح «نماز کلید بهشت»محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; هادی احمدنیا در آیین افتتاحیه«نماز کلید بهشت»آموزش صحیح نماز برای سواد آموزان،اظهار داشت: سوادآموزی به عنوان یکی از نهادهای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این نهاد رسالت و ماموریت های متعددی دارد، تصریح کرد: آموزش از مهمترین رسالت های این نهاد در کشور محسوب می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت فراهم کردن زمینه آموزش صحیح نماز تاکید کرد و گفت: در دوره‌های سوادآموزی آموزش‌ های دینی و رایانه ‌ای نیز به عنوان آموزش های جانبی ارائه می شود.

احمدنیا طرح «نماز کلید بهشت» با محوریت آموزش نماز برای سوادآموزان را از طرح های این مدیریت عنوان کرد و گفت: این دوره در روزهای 23 و 24 مردادماه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با رویکرد تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز برگزار شده است،تصریح کرد:ترویج معارف نماز و فرهنگ درست‌ خوانی از اهداف این طرح محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به حضور 321 آموزش ‌دهنده در این،گفت: یک هزار و 500 نفر از سوادآموزان در نواحی 1 و 2 زنجان از دوره‌ های آموزشی این طرح بهره‌مند می ‌شوند.
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: محتوای دوره «نماز کلید بهشت» در قالب نرم ‌افزاری و قابل نصب در گوشی‌ های همراه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر