logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۲۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیتنامه؛

شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می‌نمایند

شهیدان،-مقاومت-و-پویایی-جامعه-را-تضمین-می‌نمایند
شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می‌نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می‌برند و هر جامعه‌ای که افراد آن این گونه باشند، مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند،

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بسم رب الشهدا والصدیقین ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون آل عمران ۱۶۹ آنان که در راه خدا کشته شدند مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و نزد خداى خود روزى مى‌خورند.

بیشتر بخوانید

پس از ستایش خداوند سبحان و درود به رسول اکرم و ائمه اطهار حضرت مهدى (عج) و نایب بر حقش امام خمینى، رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران و ملت شهید پرور ایران، هیچ قطره خونى در نزد خدا، از خونى که در راه خدا ریخته شود، بهتر نیست و من مى‌خواهم با این قطره خون به عشق واقعی که خدا است برسم.

موقعیت ما مانند زمان امام حسین (ع) است و اسلام خون مى‌طلبد و قربانى مى‌دهد و شهدا به پیروى از حسین (ع) و امام خمینى خون مى‌دهند، تا اسلام پایدار بماند.

مگر مى‌شود راه و منصب امام حسین (ع) را خالى گذاشت و خط حرکت او را تقویت نکرد و خود را مطیع و پیرو حسین (ع) دانست.

ای مادر مهربانم، به تو مى گویم مادر اگر چه ممکن است براى تو مشکل باشد که فرزندى را از دست داده‌اى، ولى نه، مگر آنهایى که بهترین فرزندان خود را فدا کردند، مادر نبودند که در شهادت فرزند دلبندشان مشت‌ها را گره کرده و با صداى بلند فریاد زدند و گفتند: اى مردم به من تسلیت نگویید، بلکه تبریک بگویید و من هم انتظارم از شما همین است.

اى مادر، اگر مى‌خواهد که دشمنان به ما نخندند، تو همچون دیگران مشت را گره کن، صدایت را ده برابر کن  تا مى‌توانى فریاد بزن که اى ابرقدرت‌ها، کور خوانده‌اید، تا ایران ما، مادرانى چون من دارد، امکان ندارد کسى بتواند به ما تجاوز کند و شما دشمنان این آرزو را به گور خواهید برد.

اما شما اى برادران عزیزم، برادران حزب اللهى، اگر برادرى را از دست مى‌دهید ولى در عوض شاهد نابودى دشمنان اسلام بوده خواهید بود و شما هم از حضرت عباس (ع) پیروى کرده، پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشته و تا آخرین قطره خون خود، از اسلام پشتیبانى نموده، امام امت را تنها نگذارید، اول خدا، بعد امام امت است، که خداوند برعمر پر برکت و باعظمت امام خمینی بیفزاید تا صاحب اصلى این انقلاب بیاید.

اما تو اى خواهر عزیز من! اگر چه برادرى را از دست مى‌دهى، ولى این را بدان که بالاتر از زینب (ع) نیستى که در صحراى کربلا سر بریده برادرش را، در بالاى نیزه مشاهده کرد و با آن حال، شجاع و قاطع، پیام خون حسین (ع) و یاران او را به تمامى جهان رساند و به کافران شورید.

تو هم مانند حضرت زینب (ع)  پیام خون شهدا را به دشمنان اسلام برسانید و بگویید گذشت، آن زمان که هر جنایتى از دستتان بر مى‌آمد بر این اب و خاک روا می‌داشتنید وقت آن شده که به دست حزب‌الله، به چنگ عدالت سپرده شده تا به جزاى اعمال خود برسید.

برادران عزیز! من از شما خواهش مى‌کنم، که از تمام اهل پاپایى براى من حلالیت بگیرید و همچنان از دوستان و آشنایان و تمام همسایگان و خلاصه با آنهایى که رفت و آمد داریم، براى من حلالیت بگیرید والسلام علیکم و رحمه الله  و برکاته

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر