logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۲۴۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

کمک به ایجاد اشتغال و معیشت ۶۴۴ نفر در مناطق کم برخوردار زنجان

کمک-به-ایجاد-اشتغال-و-معیشت-۶۴۴-نفر-در-مناطق-کم-برخوردار-زنجان
جانشین سپاه استان زنجان با بیان اینکه محرمیت زدایی از فاکتورهای اساسی اقدامات جهادی است گفت: کمک به ایجاد اشتغال و معیشت ۶۴۴ نفر در مناطق کم برخوردار توسط نیروهای جهادی انجام شده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه با توجه به هفته پیشرو که سالروز گرامیداشت دفاع مقدس است نیروهای جهادی به صورت خود جوش از ابتدای سال جاری در مناطق محروم خدمات ارزنده‌ای برای افراد نیازمند انجام داده‌اند‌ گفت: در مرحله اول ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار از اقدامات مهم جهادی در مناطق کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اقدامات انجام شده نیروهای جهادی مستقر در مناطق محروم خدمات رسانی و نهضت کمک مومنانه قرارگاه از ابتدای سال جاری تا مردادماه سال ۱۴۰۲ اعم از توزیع ۲۷ هزار رو۵۷۸ بسته معیشتی، نذر و قربانی به تعداد ۲۳۳ راس انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان عنوان کرد: در این راستا اطعام و نذر به تعداد ۶۶ هزار ۴۵۰ پرس غذا، بسته‌های بهداشتی به تعداد ۳ هزار ۴۳۷ بسته، البسه و کفش به تعداد ۲ هزار رو ۵۴۷ و انجام خدمات احداث و مرمت مسکن محرومین به تعداد ۴۳ واحد در مناطق محروم تهیه و تنظیم شده است.

سردار طهماسبی ابراز کرد: از دیگر اقدامات قرارگاه خدمات رسانی و نهضت کمک مومنانه توزیع نوشت افزار و وسایل کمک آموزشی به تعداد یک هزارو ۱۲۵ بسته، کمک به ایجاد اشتغال و ارتقا معیشت ۶۴۴ نفر، کمک به آزادی زندانیان به تعداد ۷ نفر، ارائه مشاوره حقوقی به تعداد ۴۸۰ نفر و اهدا خون به تعداد ۱۱۰ نفر نمونه اقدامات انجام شده است.

 وی تاکید کرد: اهدا کمک جهیزیه و لوازم زندگی ۲۹۲ سری و خدمات آموزشی به دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری ۹۰ هزارو ۷۰۷ نفر ساعت می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر