logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

جزئیات جذب نیرو در شهرداری‌های استان زنجان

جزئیات-جذب-نیرو-در-شهرداری‌های-استان-زنجان
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه ۹۴ نفر نیرو در شهرداری‌‌های استان زنجان جذب خواهد شد گفت: آزمون مربوطه پاییز و به احتمال زیاد آبان ماه برگزار می‌شود.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه ۹۴ نفر نیرو در شهرداری‌های استان زنجان جذب خواهند شد، اظهار داشت: مجوز برگزاری این آزمون اخذ شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فراخوان جذب نیرو مهر ماه منتشر می‌شود، افزود: برگزاری آزمون نیز پاییز و به احتمال زیاد آبان ماه جاری انجام می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه کمبود نیرو در بخش آتش‌نشانی را در سطح استان شاهد هستیم و در این بخش جذب نیرو خواهیم داشت، گفت: البته در سایر بخش‌های نقشه‌برداری، معماری و شهرسازی نیز نیرو جذب شهرداری‌ها خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ نفر نیرو در شهرداری زنجان جذب خواهند شد، گفت: ۲۴ نفر دیگر نیز در شهرداری سایر شهرستان‌های استان با توجه به نیازسنجی که وجود دارد، جذب می‌شوند.

خلجی با تاکید بر اینکه خارج از روال قانونی نیرویی جذب شهرداری نخواهد شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند در فراخوانی که به زودی اعلام خواهد شد مطابق با کد رشته‌های انتخابی شرکت کنند.

با این حال طبق اعلام مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز اذعان کرد: مهم‌ترین رشته‌هایی که جذب نیرو در شهرداری زنجان خواهند شد در رشته‌های شهرسازی، عمران، کامپیوتر، حسابداری، آتش‌نشان و محیط زیست خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر