logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پاسخ احمد بیگدلی به جوسازیهای روزنامه قانون

هیچ فشاری برای مصاحبه علیه مطلب روزنامه قانون وجود نداشت/ تک تک کلمات مصاحبه‌ام را تایید و دوباره آن مطلب را محکوم می‌کنم

هیچ-فشاری-برای-مصاحبه-علیه-مطلب-روزنامه-قانون-وجود-نداشت-تک-تک-کلمات-مصاحبه‌ام-را-تایید-و-دوباره-آن-مطلب-را-محکوم-می‌کنم

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جوسازیهای روزنامه قانون گفت: هیچ فشاری برای مصاحبه علیه مطلب روزنامه قانون وجود نداشت و بنده دوباره آن مطلب را محکوم می‌کنم.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با رد جوسازی‌های روزنامه قانون مبنی بر اینکه چهره‌های سیاسی تحت فشار علیه این روزنامه مصاحبه کرده‌اند، اظهار کرد: شخصیت بنده چنین نیست که تحت فشار کسی حرفی را بزنم و همچنین نمایندگان هیچ گاه تحت فشار حرفی را نمی‌زنند بنابراین تمامی حرف‌هایم را تایید می‌کنم.

وی افزود: بنده تک تک کلمات مصاحبه‌ام با پایگاه خبری موج رسا را تایید می‌کنم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع انتقاد بنده به مطلبی بود که در مورد شهدای مدافع حرم منتشر شده بود، گفت: فرقی نمی‌کند این روزنامه از کدام جناح سیاسی باشد در اینجا آن چیزی که مهم بود محکوم بودن این مطلب است.

وی تصریح کرد: این موضوع یک مسئله ملی است و برای بنده فرقی نمی‌کند که در کدام روزنامه چاپ شده است و یا به کدام جناح سیاسی وابسته است، یعنی آن مطلب محکوم است و فرقی نمی‌کند از کدام گروه باشد.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر