logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۲۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه استان در گفتگو با موج‌رسا:

جشنواره بوم محلی و مسابقات قهرمانی در زنجان برگزار می‌شود

جشنواره-بوم-محلی-و-مسابقات-قهرمانی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه استان با بیان اینکه به منظور ارتقا سلامت جسمی و روحی بین آحاد مردم مسابقات مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود گفت: جشنواره بوم محلی و مسابقات قهرمانی در زنجان برگزار می‌شود.

مهناز بیگ زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاوری‌های بزرگ مردان ایران زمین مسابقات ورزشی مختلفی در دستور کار است گفت: مسابقات آمادگی جسمانی، تکواندو و کاراته ویژه خواهران در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات ترویج ورزش بین آحاد مردم و ایجاد بستری مناسب برای حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی است.

مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه استان عنوان کرد: برای روز پنج شنبه مسابقات تکواندو و آمادگی جسمانی در مجموعه ورزشی شهید عطایی ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

برای مسابقات آمادگی جسمانی رده سنی ۲۰ سال به بالا می توانند شرکت کنند فعلا ۳۰ نفر در این مسابقات ثبت نام نموده و اعلام آمادگی داشتند.

بیگ‌زاده گفت: مسابقات تکواندو و کاراته در رده سنی نوجوانان است برای هر مسابقات ۱۲ داور در نظر گرفته شده است که قضاوت مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه را برعهده خواهند داشت.

وی ابراز کرد: برگزیدگان مسابقات تکواندو در ۱۰ وزن و کاراته در  ۴ وزن در این دوره از مسابقات شرکت خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر