logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۲۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه:

طرح ملی جهاد تبیین باید در دستور کار قرار گیرد

طرح-ملی-جهاد-تبیین-باید-در-دستور-کار-قرار-گیرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه با بیان اینکه بسیجیان استان زنجان با فعالیت‌های مخالف در عرصه‌های میدانی، سیاسی، اجتماعی، جهادی و راهپیمایی و حضور فعال داشتند گفت: طرح ملی جهاد تبیین باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع بسیجیان با بیان اینکه از جمله افتخارات مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان زنجان یوم العباس(ع) و یوم الزینب(س) است گفت: از دیگر افتخارات مردم زنجان شرکت در انتخابات به صورت گسترده است که در دوره گذشته حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمتر از ۵۰ درصد نبود و امسال سعی بر این است که به لطف خداوند حضور مردم به ۶۰ الی ۷۰ درصد افزایش یابد و امیداریم که در این دوره انتخابات به ۷۰ درصد رسد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: از دیگر افتخارات مردم زنجان،  بسیجیان، نیروی‌های انتطامی و نظامی در زمان اعتشاشات ۶ شب در خیابان‌ها حضور فعال داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنوان کرد: در مقوله جهاد تبیین در سپاه استان بیش از ۱۰ جلسه بصیرتی برگزار شده است و بسیجیان استان همیشه در صحنه هستند و امروز در این جمعیت که متشکل از بسیجیان مخلص و انقلابی است. 

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب عینی است باعث ناامیدی دشمنان می‌شود. 

وی گفت: دشمنان فکر کردند می‌توانند کشور را دچار مشکل سازند ولی حساب آنها درباره اقتدار مردم درست نبود. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنوان کرد: تشکیل و فعال‌سازی دبیرخانه قرارگاه طرح ملی جهاد تبیین هم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر