logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۲۳۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد:

پرداخت ۳۴ میلیارد تومان وام‌های اشتغالی در ابهر

پرداخت-۳۴-میلیارد-تومان-وام‌های-اشتغالی-در-ابهر
فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی در ابهر گفت: امسال ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح شهرستان ابهر پرداخت شد.

محسن احمدی‌تبار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سیج سازندگی در ۴ قرارگاه که دارای ۲ قرارگاه اصلی و ۲ قرارگاه فرعی است فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در قرارگاه اصلی اقتصاد مقاومتی تبصره ۱۶ از اوایل ۱۴۰۱ برای بسیج سازندگی ابلاغ شد، گفت: تا پایان تیر ماه این وام‌های اقتصاد مقاومتی ۱۴۰۱ پرداخت شد و در سال ۱۴۰۲ ادامه تبصره ۱۶ به صورت تبصره ۱۸ اجرا می‌شود‌‌ که با مبالغ بیشتر پرداخت خواهد شد.

احمدی‌تبار تصریح کرد: ۸۰۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۱ در سایت ثبت‌نام کرده بودند و از همه عرصه‌ها به غیر از عرصه‌هایی که ناقص بودند بازدید شد، در این بازدیدها ۵۱۰ نفر تأیید شدند و ۳۰۰ نفر به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شدند و ۲۰۰ نفر در انتظار دریافت وام هستند که انشاالله تا پایان سال ۱۴۰۲ وام‌هایشان پرداخت خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: بانک‌های سپه، ملت، صادرات، تجارت‌، رفاه و ملی برای پرداخت وام با بسیج سازندگی همکاری کردند.

وی افزود: از مجموع ۷۱ میلیارد تومان تسهیلاتی پرداختی ۳۴ میلیارد تومان عملی شده که در بین ادارات شهرستان رقم خیلی قابل قبولی است.

این مسئول تصریح کرد: ۵۰ درصد وام‌ها پرداخت شده است و افراد باقیمانده مشکلاتی در پرونده داشتند یا برخی بانک‌ها برای پرداخت وام‌ها همکاری نداشتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر