logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۲۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

8سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای رشد و تعالی انقلاب است

8سال-دفاع-مقدس-گنجینه-عظیمی-برای-رشد-و-تعالی-انقلاب-است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با بیان اینکه بسیاری در راه انقلاب شهید، مفقود الاثر، گمنام، جانباز و ایثارگر شدند و این جوانان و نوجوانان بودند که توانستند در جنگ بر فتنه‌ها دشمن غلبه کنند گفت: 8سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی برای رشد و تعالی انقلاب است.

سید شمس الدین موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سپاه سازمانی مردمی است که از بطن مردم شروع شده و از همه اقشار انقلابی در آن حضور فعال دارد گفت: زمانی که انقلاب اسلامی نو پا بود ارتش سازمان خود را تقریبا از دست داده و شهر جولانگاه افراد منافق بود.

بیشتر بخوانید

 منافقین در شهر با ایجاد نفاق باعث شکاف‌هایی بین مردم می‌شدند.

وی افزود: سپاه از بین مردم همیشه در صحنه شکل گرفت و توانست با خلاقیت‌ها، شجاعت، ایثار و فداکاری‌هایی که از خود بین مردم بروز داد پرورش یافته و رشد کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: جوانان ۲۰ ساله فرماندهان در جنگ هشت سال دفاع مقدس بودند که سرافرازانه از دین و مملکت خود در برابر بعثی‌ها دفاع کرده و توانستند به جهانیان ثابت کنند که حتی یک وجب از خاک وطن را به استکبار و دست پرورده‌های ایشان نخواهیم داد.

موسوی گفت: عمدتا در  هشت سال دفاع مقدس میانگین سنی نفرات حاضر در جبهه‌های حق علیه باطل ۱۶ الی ۱۷ ساله بود که نوجوانان با سن کم در برابر دشمنان و متجاوزان به خاک ایستادگی کرده و پیروز میدان شدند.

وی تاکید کرد: هر چند بسیاری در این راه شهید، مفقود الاثر، گمنام، جانباز و ایثارگر شدند و این جوانان و نوجوانان بودند که توانستند در جنگ بر فتنه‌ها دشمن غلبه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی بود که باعث رشد مسیر تعالی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز کرد: با گذشت زمان استکبار دست خالی نبود و با حیله‌ها و ترفندهای مختلف سعی در نفوذ به خاک وطن را داشت و در این میان سپاه مثل همیشه مدافع مرز و بوم بود و توانست گروهک‌های منافق داعش را که دست نشانده استکبار بود از منطقه حذف کند.

موسوی گفت: حضور سپاه در مناطقی که مملو از گروهک‌های داعش بود با تدبیر و فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت سپاه را به جهانیان بشناساند و حرف اول را در منطقه برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: در این زمینه کشورهایی مانند روسیه به دنبال نیروهای سپاه آمدند تا در کنار هم در برابر داعش مقابله کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد: نیروهای مخلص سپاه که با تکیه بر ایمان و راهنمایی‌های رهبری انقلاب توانستند در برابر داعش ایستاده و آنها را به خاک سیاه بنشانند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر