logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۲۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وصیت‌نامه؛

شهيد چشمه آتشی است كه خرمن ظلم را می‌سوزاند

شهيد-چشمه-آتشی-است-كه-خرمن-ظلم-را-می‌سوزاند
شهادت مشعلی است كه خداوند در جان برگزيدگانش برمی‌افروزد، تا تاريكی از شانه‌های زندگی گرفته و شهادت مشعل راه و هدایت برای آیندگان باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» زندگی‌نامه شهید سیداصغر احمدی فرزند زوج سید ساجدین نام مادر گوهرتاج متولد سال ۱۳۴۷ در یکی از روستاهای سلطانیه به نام عباس آباد به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید

پدرش کشاورز بود و ۳ پسر و یک دختر دیگر به غیر از شهید داشتند و شهید سید اصغر احمدی پس از چندی به همراه خانواده به زنجان آمدند و در خیابان جمهوری ساکن شدند.

وی سپس پا به مدرسه گذاشت و تا مقطع دیپلم در رشته علوم تجربی تحصیلات خود را به پایان رساند و به همراه تحصیل در پایگاه‌های محله و مساجد به فعالیت‌های انقلابی مشغول بود و بیشتر شب‌ها در خیابانها به نگهبانی می‌پرداخت.

 وی پس از چندی با آغاز جنگ تحمیلی تصمیم گرفت تا عازم جبهه حق علیه باطل شود و پس از ثبت نام در بسیج سپاه پاسداران راهی منطقه غرب و سپس جنوب کشور شد و پس از چندین ماه حضور در جبهه به تمرینات غواصی روی آورد و در سد دز و دیگر مراکز آموزش‌های تخصصی غواصی را به پایان رساند.

وی سپس آماده شرکت در عملیات غرور آفرین کربلای ۴ شد و در ادامه همین عملیات در حالی‌که از اعضای گروهان یک غواصی بود، در حوالی منطقه جزیره ماهی (بوارین) لحظه بیرون آمدن از آب، مورد اصابت گلوله دوشکا قرار گرفت و به درجه والای شهادت نائل گشت.

 اما جریان آب پیکر مطهرش را با خود برد تا همچون حضرت فاطمه زهرا (س) که به او ارادت خاصی داشت، گمنام باقی بماند و تا کنون خانواده را چشم انتظار باقی گذاشته است.

 وصیت نامه شهید سید اصغر احمدی؛

اکنون که امام، فرمان جنگ داده‌اند، من نیز با غیرت و مردانگی که باید یک انسان مسلمان داشته باشد، نمی‌توانم در خانه نشسته و شاهد کشته شدن برادران انقلابی خود باشم، علی‌رغم همه مشکلاتی که داشتم به جبهه آمدم و امیدوارم غیر از خدا، از هیچ چیز نترسم و شجاعانه در برابر دشمن نبرد کرده و درهای رحمت به رویم باز شوند و در آسمان بیکران همراه مشتاقان و پیشتازان، پر بگشایم و شهادت بزرگترین آرزوی هر انسان مسلمان است.

من در جستجوی خدا و به اطاعت از امر خدا به جبهه حق علیه باطل آمده‌ام، امیدوارم خانواده‌ام از دوری من صبر کنند و خدا به آنان شکیبایی عنایت فرماید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر