logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۲۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در آستانه بازگشایی مدارس:

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه بعثت روستای کرسف خدابنده

افتتاح-مدرسه-۳-کلاسه-بعثت-روستای-کرسف-خدابنده
مدرسه ۳ کلاسه بعثت روستای کرسف خدابنده با زیربنای ۲۰۱ متر مربع،محوطه سازی ۱۴۸۱ متر مربع،دیوار کشی ۱۶۰ متر بامبلغ ۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،در آستانه بازگشائی مدارس،مدرسه ۳ کلاسه بعثت روستای کرسف خدابنده با زیربنای ۲۰۱ متر مربع،محوطه سازی ۱۴۸۱ متر مربع،دیوار کشی ۱۶۰ متر بامبلغ ۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال با حضور مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان و اعضای شورای اداری شهرستان افتتاح شد.

بهروز کثیرلو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در این مراسم گفت: با تلاش مدیران مدارس و همکاری بخشداران، دهیاران، اولیا وخیرین، پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده است و آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود. وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با تعداد ۲۰ هزار و ۶۷۲ نفر دانش آموز با ۸۹۷ کلاس درس و با یک هزار و ۳۷۹ پرسنل اداری و آموزشی فعالیت خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده ارتباط و تعامل اولیا با مدیران مدارس و همکاران و همچنین پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی فرزندان را خواستار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر