logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۲۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان:

3 وزنه‌بردار زنجانی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند

3-وزنه‌بردار-زنجانی-به-مسابقات-آسیایی-اعزام-می‌شوند
نایب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با اشاره به اعزام سه وزنه بردار زنجانی به مسابقات آسیایی گفت: این دوره از مسابقات آسیایی در هانژو چین برگزار خواهد شد.

علی نصرتی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» با اشاره به حضور وزنه‌برداران زنجانی در مسابقات آسیایی اظهار کرد: در مسابقات پیش رو آسیایی هانگژو مهدی کرمی، حسین سلطانی و الهه رزاقی از استان زنجان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این ورزشکاران با آمادگی کاملی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت ادامه داد: این ورزشکاران از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار هستند و امید است در این دوره از رقابت‌ها بتوانند عناوین قهرمانی را از آن خود کنند.

نائب رئیس هیئت وزنه برداری استان زنجان در ادامه با اشاره به عملکرد و افتخارات این هیئت در ۶ ماهه اول سالجاری، عنوان کرد:  کسب سه مدال طلا، ۳ مدال نقره و  یک مدال برنز آسیایی در بخش بزرگسالان و همچنین  کسب ۸  مدال طلا و ۳ مدال برنز  نوجوانان  ایران حاصل تلاش و از افتخارات ورزشکاران استان در ۶ ماهه اول امسال است. 

وی خاطر نشان کرد: همچمین برای اولین بار مقام نایب قهرمانی تیمی نوجوانان ایران توسط این هیئت در سال جاری کسب شده است.
 
نصرتی در پایان با اشاره به وعده مدیرکل ورزش و جوانان در تجهیز خانه وزنه‌برداری زنجان گفت: تنها مشکل این هیئت نبود خانه‌وزنه‌برداری است که طی مذاکرات انجام شده مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان قول مساعدت برای حل تنها مشکل فعالان ورزشی این حوزه داده شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر