logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۲۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دشمن شکست مفتضحانه‌ای در سالگرد اغتشاشات خورد

دشمن-شکست-مفتضحانه‌ای-در-سالگرد-اغتشاشات-خورد
استاندار زنجان گفت: بعد از آن جنگ ترکیبی و اغتشاشات، تلاش‎‌های یک ساله مجموعه حاکمیتی به بار نشست و دشمن شکست مفتضحانه‌ای در سالگرد این اتفاقات خورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی روز دوشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت: وقتی در آستانه هفته دفاع مقدس قرار می‌گیریم، باید با خودمان بیاندیشیم که آورده هشت سال جنگ برای ما چه بوده و آن را با امروز خود تطبیق دهیم.

بیشتر بخوانید

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس صرفا برای تجلیل از ایثارگران نیست، افزود: دفاع مقدس ابعاد گوناگونی داشت که باید از آن درس بگیریم، چون در این ایام ما یاد گرفتیم روی پای خودمان بایستیم.

افشارچی اضافه کرد: آنچه مسلم است خداوند در وعده خود صادق است، پس تقوی پیشه کردن قطعا موجب پیروزی نهایی خواهد شد، همانطور که در دوران دفاع مقدس این اتفاق رخ داد و با اینکه همه ابرقدرت‌ها حامی صدام بودند، ولی ایران اسلامی پیروز شد.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس خط بین باطل و حق بود، ولی الان شرایط تغییر کرده و به سبک زندگی رسیده است، خاطرنشان کرد: برای پیروزی در این چنین جنگی باید با بصیرت و تمسک به تقوای الهی پیش برویم تا پیروز شویم.

استاندار زنجان با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور و فشار دشمنان در این حوزه گفت: بعد از آن جنگ ترکیبی، تلاش‎های یک ساله مجموعه حاکمیتی به بار نشست و دشمن شکست مفتضحانه‌ای در سالگرد این اتفاقات خورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر