logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۲۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
۱۳ هزار خانوار در مناطق روستایی زنجان گاز ندارند؛

خانوار‌های روستایی دغدغه‌مند تامین سوخت

خانوار‌های-روستایی-دغدغه‌مند-تامین-سوخت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: نفت سفید مورد نیاز ۱۳ هزار خانوار روستایی در استان به طور کامل تامین شده است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حمید حبیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: همچنان ۲۷۰ روستای استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و هنوز ۱۳ هزار خانوار روستایی و حاشیه نشین برای پخت و پز و گرمایش از نفت سفید استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود:در فصل بهار، تابستان سهمیه‌های نفت سفید اعلام و خانوارها سوخت دریافت کرده‌اند اما برای ۶ ماه دوم سال که بخاری‌ها نیز روشن می‌شود و نیازمند گرمایش هستیم در ابتدای مهر ماه سهمیه ۱۰۰۰ لیتر برای خانوار‌ها در نظر گرفته می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه سوخت در استان به طور کامل تامین است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: کل نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های روستایی محاسبه و براورد و در انبار‌ها ذخیره شده است.

وی بیان کرد: بنابراین سهمیه سالانه نفت سفید این تعداد خانوار محروم از گاز طبیعی، قبل از فصل سرما تامین و در صورت مسدود شدن راه های روستایی بر اثر بارش برف، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه در صورت نیاز، باز هم نفت سفید برای خانوارهای ذکر شده ارسال می‌شود، تصریح کرد: توزیع نفت سفید در روستاهای استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه سالانه هر خانوار در کارت بانکی آنان شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر