logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در زنجان دستگیر شد/ کشف 3 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک

قاچاقچی-و-توزیع-کننده-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیر-شد-کشف-3-کیلو-گرم-مواد-مخدر-از-نوع-تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به دستگیری توزیع کننده قاچاقچی مواد مخدر در زنجان گفت: از این قاچاقچی 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سعید بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: از یک زن قاچاقچی سه کیلو گرم تریاک را که بو طور ماهرانه‌ای به وسیله یک شال در کمر خود جاسازی کرده بود توسط پلیس زن در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از طریق اقدامات فنی و پلیسی در جریان قاچاق یک محموله مواد مخدر که توسط یک قاچاقچی زن در پوشش مسافرت به وسیله یک دستگاه اتوبوس قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر نشان کر‌د: این قاچاقچی زن که ساکن شهریار بود محموله مواد مخدر را قصد داشت از غرب کشور به مرکز منتقل کند.

بابایی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این متهم مقدار سه کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در بسته‌های یک کیلو گرمی به وسیله شال در بدن خود جاسازی کرده بود کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد: متهمه با مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان مرکزی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از تشدید برخورد با قاچاق مواد مخدر در زنجان ابراز کرد: همواره در ایست بازرسی‌ها این موارد مورد توجه جدی پلیس قرار گرفته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر