logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۲۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سر مربی وزنه برداری استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

وزنه‌بردار زنجانی صدرنشین قهرمان جهان شد

وزنه‌بردار-زنجانی-صدرنشین-قهرمان-جهان-شد
سر مربی وزنه برداری استان زنجان با بیان اینکه یازدهمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در شهر ریاض برگزار شد گفت: وزنه‌بردار زنجانی صدر نشین قهرمانی جهان است

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بانوی ملی‌پوش دسته ۷۶ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران موفق به بلند کردن سنگین وزنه در حرکت دو ضرب گروه B در مسابقات جهانی شد گفت: الهه رزاقی در حرکت دو ضرب گروه B صدر نشین مسابقات است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رزاقی در یک‌ضرب عملکرد ضعیفی داشت و وزنه‌های 90، 91 و 93 کیلوگرمی را انداخت و اوت کرد.

سر مربی وزنه برداری استان زنجان عنوان کرد: مسابقات گروه B دسته 76 کیلوگرم بانوان پیگیری شد و الهه رزاقی ملی‌پوش کشورمان نیز حضور داشت که با 8 ورزشکار دیگر به رقابت‌ها پرداختند.

نصرتی افزود: رزاقی پس از مهار وزنه 113 کیلوگرمی، در تلاش دوم وزنه 118 کیلوگرمی را به زمین انداخت، اما در تلاش سوم خود موفق شد وزنه 119 کیلوگرمی را بالای سر نگه دارد.

وی ابراز کرد: رکورد 119 کیلوگرمی که به ثبت رساند، صدرنشین گروه B شد و حالا برای مشخص شدن رتبه نهایی‌اش در دو ضرب، باید منتظر برگزاری رقابت گروه A بماند.

سر مربی وزنه برداری استان زنجان ابراز کرد: رزاقی در مسابقات جهانی سال گذشته در گروه C دسته 71 کیلوگرم وزنه زد و در دو ضرب اوت کرد و در مجموع نیز هیچ رکوردی برایش ثبت نشد.

نصرتی گفت: الهام رزاقی وزنه بردار موفق استان بیشتر از 2 سال است که در زمینه وزنه برداری فعالیت داشتند که در این رشته ورزشی سابقه درخشانی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر