logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی ابهر:

۴۵۰ کوله دانش‌آموزان محروم ابهری پر از مهر شد

۴۵۰-کوله-دانش‌آموزان-محروم-ابهری-پر-از-مهر-شد
رئیس بهزیستی ابهر گفت: ۴۵۰ کوله دانش‌آموزان ابهری با دست مهربان خیرین پر از مهر شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از اجرای پویش مشق سخاوت خبر داد و گفت: این پویش در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید با بسته‌های لوازم التحریر با عنوان مشق سخاوت با شعار کوله دانش‌آموزان محروم را پر از مهر کنیم، آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در این پویش تاکنون بیش از ۴۵۰ پک لوازم التحریر که شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، جامدادی،شال کلاه و بن خرید کفش به ارزش ریالی نزدیک به ۳ میلیارد ریال توسط خیرین نیک اندیش ابهری تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

لطیفی افزود: این پویش که از ۱۵ شهریور آغاز شده تا ۱۵ مهر همچنان ادامه دارد و همشهریان می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت: ۶۲۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶ واریز و یا جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان ابهر به کارشناس مشارکت‌های مردمی این شهرستان مراجعه کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت ادامه تحصیل کودکان و پیشگیری از بازماندن فرزندان از امکان تحصیل، گفت: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند، در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها، بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیرین در این زمینه بسیار یاری‌رسان است.

این مسئول افزود: کودکان سرمایه‌های آینده این سرزمین هستند و خیرین می‌توانند زمینه ادامه تحصیل این کودکان را با حفظ کرامت آنها فراهم کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر