logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۳۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

معرفی متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به بانک عامل

معرفی-متقاضیان-تسهیلات-مکانیزاسیون-کشاورزی-به-بانک-عامل
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تسهیلات خط اعتباری بخش مکانیزاسیون به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به سازمان جهاد کشاورزی استان ابلاغ شده است.

مهدی بنده‌ئی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: تسهیلات خط اعتباری بخش مکانیزاسیون جهاد کشاورزی به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است اما بانک کشاورزی به دلیل برخی محدودیت‌ها این رقم را به صورت خرد شده تخصیص خواهد داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای دوره اول ۱۰ میلیارد تومان تخصیص انجام شده است و در حال معرفی متقاضیان شهرستان‌ها به بانک هستیم.

رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در این دوره از ارائه تسهیلات، وام صرفا به ادوات پرداخت خواهد شد چراکه با مبلغ پایین موجود، امکان ارائه تسهیلات به کمباین و تراکتور نیست.

وی با بیان اینکه لیست متقاضیان دریافت این تسهیلات در حال تهیه است، گفت: افزایش قیمت بی‌رویه ادوات سبب شده تا سامانه ۱۲۴ که ملاک بانک کشاورزی برای کنترل قیمت است؛ به روزرسانی با تاخیر انجام شود و یا اینکه کلا به روزرسانی انجام نگیرد.

بنده‌ئی با بیان اینکه خدابنده، سلطانیه و ایجرود در استان زنجان بیشترین میزان ضریب مکانیزاسیون را دارند، گفت: با بکارگیری روش‌های مکانیزه و ماشین آلات سرعت عمل در تولید بالاتر خواهد رفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر